فجر99/ فرماندار بروجرد: ملت ایران مالک اصلی انقلاب اسلامی هستند


فجر99/ فرماندار بروجرد: ملت ایران مالک اصلی انقلاب اسلامی هستند

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران مالک اصلی انقلاب اسلامی هستند و تا آخرین نفس پای آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام ایستاده اند.

احمد گودرزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین وظیفه نسل امروز به خصوص جوانان حفظ و گسترش حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: ما باید با چنگ و دندان حرکت های انقلابی را حفظ کنیم و اجازه ندهیم این روند کند شود.
فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه امروز ایران دارای قدرت همه جانبه است، اضافه کرد: اگر امریکا و اسراییل یک لحظه فکر می کردند می توانند در مقابل ایران از قدرت نظامی استفاده کنند، درنگ نمی کردند.

گودرزیان اضافه کرد: ملت انقلابی ایران در چهار دهه از انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج همبستگی و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته اند.
وی ادامه داد: جوانان کشور باید در جریان حوادث و توطئه های دشمنان اندیشه‌های والای امام خمینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و مردمی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت ایران در حالی چهل و دو سالگی انقلاب را جشن می‌ گیرد که دشمنان تمامی ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به نظام بسیج کرده اند.
گودرزیان به نقش موثر مردم در همه ارکان نظام و کشور اشاره کرد و افزود: امروز برخلاف توطئه‌های دشمنان در طول ۴۲ سال عمر انقلاب، این نظام با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت ایران تداوم یافته است.
معاون استاندار لرستان حضور روز افزون مردم در صحنه را موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب بیان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای دفاع از ارزش‌های اصلی انقلاب است که مردم برای آن خون داده و مقاومت کردند.
وی تاکید کرد: همه مسوولان با مشکلات و سختی‌های مردم آشنا هستند و با برنامه ریزی در رفع این معضلات گام برمی دارند.
گودرزیان افزود: امسال به دلیل انتشار کرونا راهپیمایی مردم در روز ۲۲بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022