مجموعه شعر بانوی کرمانشاهی با عنوان «سطرهای انفرادی» منتشر شد


مجموعه شعر بانوی کرمانشاهی با عنوان «سطرهای انفرادی» منتشر شد

کرمانشاه- ایرنا- کتاب شعر «سطرهای انفرادی» که به‌وسیله انتشارات «شانی» به چاپ رسیده است، 16 شعر نو را در بردارد که از ذهنیات «محنا امیری» بانوی جوان کرمانشاهی شکل گرفته است.

امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: برای خرید اینترنتی این کتاب می توان به سایت نبض هنر، سی بوک، نشر شانی و دیجی کالا مراجعه کرد.

وی که از خردسالی به هنر و ورزش علاقه مند شد و در زمینه هنر، طراحی و شعر را ادامه داده است، گفت: اکنون با شعر سرودن انس بیشتری دارم که اولین مجموعه آثارم با عنوان سطرهای انفرادی به چاپ رسیده است.

امیری در زمینه پاره ای از فعالیت های ادبی خود گفت: از شعرهایم در کتاب های ایلواژه ها و سه شنبه های نیاوران ایران بانو چاپ شده است.

وی که در انجمن های ادبی فعالیت دارد و هم اکنون دبیر کانون ادبی «روزنه» هست، افزود: این کانون هم اکنون در روزهای پنجشنبه فعالیت دارد اما به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا مدتی هست فعالیتی به صورت حضوری ندارد و به زودی شاهد اتفاق های خوب و فعالیت مجدد کانون خواهیم بود.

مجموعه شعر بانوی کرمانشاهی با عنوان «سطرهای انفرادی» منتشر شد

محنا امیری شاعر جوان کرمانشاهی

این شاعر کرمانشاهی یادآور شد، از همین جهت منتظر حضور علاقه مندان به ادبیات و شاعران و پیشکسوتان در این محفل هستیم که در فرهنگسرای شهر واقع در چهار راه جوانشیر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کرمانشاه در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۶ برگزار می شود.

وی یادآور شد، در این راه «پیمان سلیمانی» از شاعران کرمانشاهی حمایت هایی بسیاری از من داشته اند و از سایر ادب دوستانی که در این راه من را حمایت کردند قدردانی می کنم.

این شاعر جوان کرمانشاهی دارای عناوین مختلفی در حوزه شعر و ادبیات است که می توان به کسب رتبه دوم در بخش شعر جشنواره کشوری قرآن و عترت در سال ۹۶، رتبه اول جشنواره ققنوس در سال های ۹۷و ۹۸، برگزیده جشنواره کشوری جوان سوره در سال ۹۸، رتبه سوم اولین جشنواره کشوری ایثار در سال ۹۹ و حضور در دوره هشتم شعر جوان کشور و دوره هفتم شعر جوان کشور آفتابگردان ها اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید