فلاحت‌ زاده: از فکری می‌ خواهم آرامش را به استقلال تزریق کند


فلاحت‌ زاده: از فکری می‌ خواهم آرامش را به استقلال تزریق کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت استقلال نیاز به مدیریت قوی دارد که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان و وزارت ورزش داشته...

فرشاد فلاحت‌ زاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، فلاحت زاده در ابتدا اظهار داشت:

تیم نساجی فوتبال بسته‌ای انجام داد و به صورت لایه‌ای در حال دفاع بود. استقلال هم حملات زیادی انجام داد و در این موارد که تیمی بسته بازی می‌کند راه رسیدن به گل شوت از راه دور است که به خوبی استقلال انجام داد و ۳ امتیاز را گرفت.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده و اعتراض بازیکنان استقلال به مدیریت این تیم تصریح کرد:

استقلال قبل از اینکه به صدر جدول برسد هم از مدیریت ضربه خورده بود و مشکل داشت. قطعا مشکلات مدیریتی روی بازیکنان تاثیرگذار است که نمونه‌اش حرکت وریا غفوری بود، بازیکن انقدر عصبی بود که نتوانست به بازی ادامه دهد. استقلال نیاز به مدیریت قوی دارد که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان و وزارت ورزش داشته باشد. در حالی که استقلال صدر جدول است این مشکلات را دارد، اما رقیب در حال تقویت تیم خود است و این تفاوت‌هاست که شائبه‌هایی را در جامعه به وجود می‌آورد.

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:

من از فکری می‌خواهم آرامش را به تیم تزریق کند. هیچ مربی داخلی در حد فکری نیست که جایگزین او شود. فکری باید با وریا صحبت کند و مشکلات او را حل کند. من از صمد مرفاوی و پرویز مظلومی می‌خواهم به عنوان بزرگتر زودتر حواشی را از استقلال دور کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور