پیش‌بینی آسمانی صاف و جوی آرام تا روز یکشنبه در کشور


پیش‌بینی آسمانی صاف و جوی آرام تا روز یکشنبه در کشور

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی کشور از امروز (چهارشنبه) تا یکشنبه جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها را برای کشور پیش‌بینی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز با توجه به جوی آرام و پایدار در کشور غلظت آلاینده‌های جوی افزایش یابد و کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاهش یابد.

طبق پیش‌بینی این سازمان فردا (پنجشنبه) نیز با گذر امواج تراز میانی بهبود نسبی کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده در البرز مرکزی و شرقی را برای روز پنجشنبه پیش‌بینی کرد. همچنین طبق اعلام این سازمان روز جمعه نیز بارش پراکنده در البرز شرقی و مراکزی از شمال شهر خواهیم داشت.

از روز جمعه تا یکشنبه با توجه به جوی آرام و پایدار، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی شده است. یکشنبه بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر رخ می‌دهد.

در پایتخت نیز غبار محلی پیش بینی شده و بعدازظهر افزایش ابر را شاهد خواهیم بود و فردا آسمان نیمه ابری خواهد داشت. بیشنه دما تهران امروز (چهارشنبه) ۱۸ درجه و فردا به ۱۷ درجه می‌رسد. کمینه دما در مهرآباد ۶ و شمیرانات پنج خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری