5 هزار بسته معیشتی در ارومیه توزیع شد


5 هزار بسته معیشتی در ارومیه توزیع شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: پنج هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه و 40 سری جهیزیه در ارومیه توزیع شد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک های مومنانه در قالب رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه تهیه و شبانه بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال و هر بسته معیشتی با بیش از چهار میلیون ریال توسط خیرین، قرار گاه عملیاتی لشکر حمزه سید الشهدا(س) و بسیج تهیه شده است.

وی بیان کرد: در قالب این رزمایش محله محور که با هدف ارتقای امنیت پایدار از ابتدای دهه فجر آغاز شده است، کمک رسانی به اقشار نیازمند و نمایش اقتدار و صلابت بسیج با شعار "پای انقلاب ایستاده ایم" نمود عملی پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: در قالب این رزمایش دسته های رزمی بسیج نیز در محلات حضور یافتند تا توانمندی بسیج را در عرصه های جنگ نرم و نیمه سخت به نمایش بگذارند.

وی اظهار داشت: اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم شهرستان ارومیه جهت خدمات رسانی به شهروندان در زمینه علمی،آموزشی، بصیرتی و اعزام تیمهای ویزیت و درمانی بسیج به مناطق حاشیه ای شهر از جمله اقدامات انجام شده است.

عیوضلو اظهار داشت: گشتهای محله محور و برقراری ایست و بازرسی و برنامه بصیرتی و معنویتی نیز در قالب این رزمایش در شهرستان ارومیه اجرا شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج ارومیه اضافه کرد: تفاوت این رزمایش با دیگر رزمایش ها در محله محور بودن آن می باشد که همه محلات در گیر این موضوع شده اند ولی رزمایش های پیشین دفاع محور بوده است.

وی بیان کرد: در نهمین روز از برگزاری این رزمایش طرح خود حفاظتی ادارات اجرا و ۱۰ هزار پرس غذای گرم نیز در جریان این رزمایش پخته و بین شهروندان حاشیه شهر توزیع شد.

به گزارش ایرنا در نیمه دوم سال جاری همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نیز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های نیازمند در استان انجام شد.

توزیع کارت هدیه بین کارگران نیازمند، ذبح و توزیع گوشت گرم قربانی شده توسط خیران، آموزش چهره به چهره درباره پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بین مناطق محروم و اعزام گروههای پزشکی به مناطق مرزی استان نیز در طی شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور توسط سپاه و بسیج سازندگی و همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) انجام شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل