استاندار خوزستان: مردم، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند 


استاندار خوزستان: مردم، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند 

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، مردم هستند که در راستای اعتلای آرمان های والای این انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌اند که این موضوع پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد که مردم خوزستان با حضور در این راهپیمایی ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان های امام خمینی( ره) تجدید میثاق کردند.

استاندار خوزستان گفت: حضور گسترده امروز مردم نشان دهنده، پیمان و بیعت آنها با آرمان های انقلاب است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مردم امروز با همه سختی ها و مشکلاتی که دارند همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند و این وظیفه ما مسئولان را سنگین تر می کند و امیدوارم بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم.

شریعتی با بیان اینکه مردم انقلابی استان خوزستان همواره در صحنه بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند گفت: امروز به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسل جوان کشور با شور بیشتری اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کند.

وی عنوان کرد: مردم ایران و خوزستان همیشه به ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت وفادار بوده و در لحظه های حساس این عشق، علاقه و بصیرت دینی خود را به نمایش گذاشته اند.

استاندار خوزستان در خصوص وضعیت کرونا در استان گفت: ظرف ۱۰ روز اخیر آمار مبتلایان و بیماران بستری در استان روند افزایشی پیدا کرده و تعداد شهرهای زرد ما بیشتر شد که نگران کننده است. من از همه مردم خواهش می کنم رفت و آمدهای خانوادگی را محدود کنند تا بتوانیم بیماری را مدیریت کنیم. ما خیلی خوب پیک سوم را کنترل کردیم و امیدوارم قبل از توزیع عمومی واکسیانسیون دچار پیک جدید بیماری نشویم.

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پل طبیعت در بلوار ساحل غربی تا مصلی اهواز برگزار شد.

امسال راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به علت مخاطرات ناشی از ویروس کرونا در سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان