آغاز رژه خودرویی یوم الله 22 بهمن در سیستان و بلوچستان


آغاز رژه خودرویی یوم الله 22 بهمن در سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- حرکت نمادین موتوری و خودرویی یوم الله 22 بهمن با شرکت خودجوش اقشار مختلف مردم مناطق مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهرهای ۲۳ گانه سیستان و بلوچستان در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طلوع خورشید انقلاب به زعامت خمینی کبیر را جشن گرفته اند.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد آن به علت شرایط کرونایی به شیوه ای متفاوت برگزار می شود

مردم سیستان و بلوچستان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا امسال با خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه هایشان در جشن انقلاب شرکت می کنند.

صبح امروز مردم ولایتمدار و انقلابی سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور، در یوم الله ۲۲ بهمن به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمدند تا چهل و دومین سالگرد این پیروزی شکوهمند را جشن گیرند.

جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام نقاط سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است و امسال رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارد.

راهپیمایی امسال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همانند سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری در حال انجام بوده و حال و هوای دیگری را به جشن ملی ایرانیان داده است.

در این میان مردم انقلابی سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، کودک و نوجوان، پیر و جوان با حضور در میدان آزادی زاهدان و دیگر میعادگاه ها در سراسر استان نشان دادند که همواره همراه انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و راه امام مراحل و شهدای گرانقدر را ادامه می دهند.

پایتخت وحدت اسلامی ایران، در حال خلق حماسه ای دیگر است تا به جهانیان نشان دهد این انقلاب به حق بوده و از دل مردم نشات گرفته است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و محدودیت موجود و ضرورت رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی، متفاوت با شیوه سال های گذشته در حال برگزاری است.
عباس صفدری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به شکل پیاده روی نخواهد بود بلکه رژه خودرویی و موتوری به صوردین نمادین در تمامی نقاط استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان زاهدان از میدان آزادی تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) است.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری به صورت سراسری و همزمان با سایر نقاط کشور ساعت ۱۰ صبح آغاز شده است.
وی بیان کرد: برپایی سیاه چادر و خیمه های انقلاب در طول مسیر راهپیمایی، اجرای گروه های رزم نوازان نظامی و سرود از جمله برنامه های این روز بزرگ است.
صفدری ادامه داد: حضور مردم همیشه به عنوان پشتوانه اصلی نظام مهم بوده چرا که ملت پشتوانه اصلی این انقلاب هستند و مردمی بودن از افتخارات جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در هر شرایطی به هرشکلی در صحنه سبب استحکام در تصمیم سازی های مدیران ارشد نظام خواهد بود و توان چانه زنی آنها را در عرصه ای بین‌المللی تقویت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو