ملاقات با اولین فورد GT استودیو کالکشن 2021


ملاقات با اولین فورد GT استودیو کالکشن 2021

فورد از اولین نسخه سوپرکار خاص GT استودیو کالکشن 2021 رونمایی کرد. این خودرو که قبلاً به همراه مدل هریتیج ادیشن پیش‌نمایش شده بود دارای برخی آپشن های جدید است. مهم‌ترین تغییرات این خودرو به پکیج گرافیکی حاصل همکاری فورد پرفورمنس و مولتی ماتیک مربوط می‌شود. خودرویی که توسط فورد به نمایش گذاشته شده رنگ … The post ملاقات با اولین فورد GT استودیو...

فورد از اولین نسخه سوپرکار خاص GT استودیو کالکشن ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

ملاقات با اولین فورد GT استودیو کالکشن 2021

این خودرو که قبلاً به همراه مدل هریتیج ادیشن پیش‌نمایش شده بود دارای برخی آپشن های جدید است. مهم‌ترین تغییرات این خودرو به پکیج گرافیکی حاصل همکاری فورد پرفورمنس و مولتی ماتیک مربوط می‌شود.

ملاقات با اولین فورد GT استودیو کالکشن 2021

خودرویی که توسط فورد به نمایش گذاشته شده رنگ بدنه بلک شادو داشته و عناصر نارنجی‌رنگ زیادی در آن دیده می‌شوند. از جمله این عناصر می‌توان به نوار مسابقه‌ای روی کاپوت، سقف و بخش عقب سوپرکار پیشرانه وسط فورد اشاره کرد. همچنین عناصر نارنجی بیشتری در خط سقف و اطراف ورودی‌های هوا دیده می‌شوند. این GT خاص همچنین به رینگ‌های مشکی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ مجهز شده است.

ملاقات با اولین فورد GT استودیو کالکشن 2021

فورد تنها ۲۰ نمونه از GT استودیو کالکشن را برای مدل سال ۲۰۲۱ تولید خواهد کرد و ۲۰ دستگاه دیگر نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند از بین ۷ رنگ استاندارد یکی را انتخاب کرده و یا اینکه با پرداخت مبلغ بیشتر انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

فورد فعلاً قیمت این خودرو را اعلام نکرده اما احتمال می‌دهیم GT استودیو کالکشن ارزان‌تر از مدل هریتیج ادیشنی باشد که دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده، طرح هریتیج گلد، پکیج گرافیکی ویژه و به‌روزرسانی کابین شامل صندلی‌های اسپورت با پوشش آلکانترا و پدال شیفترهای قرمز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج