باید فعالیت‌های مساجد را با حضور جوانان پررنگ کنیم


باید فعالیت‌های مساجد را با حضور جوانان پررنگ کنیم

حجت الاسلام رضوانی‌‌نژاد با بیان اینکه باید فعالیت‌های مساجد را با حضور جوانان و بانوان پررنگ کنیم گفت: باید مساجد را جوان پسند کرده و مطابق با نیازهای جوانان برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» شامگاه(21 بهمن) در جشن انقلاب در مسجد امام جواد(ع) با بیان اینکه خداوند امر می فرماید زمان هایی که باعث تحول و دگرگونی و بازگشت به خودتان است را گرامی بدارید گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فجر الله است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان افزود: فرعونیان نظامی را حاکم کرده بودند که جامعه به جامعه‌ای گنهکار تبدیل شده بود و در رژیم طاغوت نیز چنین شرایطی در کشور ما حاکم بود.

وی با بیان اینکه مردانی که در برابر ظلم می ایستادند، زندانی شده و رنج های بسیار متحمل شدند افزود: عفت، حیا و پاکدامنی از زنان گرفته شده بود و مشکلات اخلاقی دامنگیر جامعه شده بود.

رضوانی‌نژاد با اعلام اینکه اکنون آمریکایی ها به دنبال حاکم کردن چنین فضایی در کشور هستند تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب هویت بخشی به زنان و مردان و ایجاد جامعه‌ای پاک شد که دستاوردهای بسیاری برای کشور به همراه داشت و این امر موجب هراس دشمن شد.

وی با تصریح اینکه بی‌هویتی جامعه موجب دستیابی دشمن به اهداف و منافعش می شود اذعان کرد: امروز نیز مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت اظهارداشت: انقلاب اسلامی توسط جوانان از جان گذشته و زنان به پیروزی رسد و به گفته امام راحل، انقلاب ما مدیون حضور زنان در راهپیمایی ها است.

وی علت موجده را علت مویده دانست و گفت: از جوانان و بانوان غافل شدیم و دشمن ورود کرد و امروز مشکلاتی برای کشور در این حوزه ایجاد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه باید فعالیت‌های مساجد را با حضور جوانان و بانوان پررنگ کنیم اظهارداشت: باید مساجد را جوان پسند کرده و مطابق با نیازهای جوانان برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب بر جوانان افزود: باید جوانان را بپذیریم تا با حضور در مسجد مدیریت را فراگرفته و در این مکان مقدس پرورش یابند.

رضوانی‌نژاد مساجد را پایگاه تحول کشور دانست و تاکید کرد: اگر مساجد، پیرامون خود را حمایت کنند و بتوانند این مکان را به پاتوقی برای جوانان تبدیل کنند موفق خواهیم بود.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق