راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن در اردبیل آغاز شد


راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا- آیین بزرگداشت 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انجام برنامه های ویژه و رژه خودرویی و موتوری در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دهها خودرو و موتورسیکلت متعلق به دستگاههای اجرایی، نهادهای نظامی و انتظامی و شهروندان اردبیلی در حالیکه مزین به پرچم‌های بزرگ و کوچک هستند در شهر اردبیل از میدان ارتش به حرکت درآمده و در حال حرکت در خیابان‌های مرکزی شهر هستند.

حضور خودجوش شهروندان اردبیلی با خودرو و موتورسیکلت شخصی در حالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورده اند جلوه‌های بصری زیبایی خلق کرده است.

تعداد زیادی از شهروندان اردبیلی نیز در یک هوای آفتابی اما سرد با دوچرخه‌های خود و نیز پای پیاده در آیین بزرگداشت ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند.

گزارش ایرنا از شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار، گرمی ، اصلاندوز ، انگوت، مشگین شهر، نمین ، نیر، سرعین ، کوثر و خلخال نیز حاکیست که خودروها و موتورسیکلت های مزین به پرچم مقدس ایران در خیابانها و معابر این شهرستان‌ها به حرکت درآمده و مردم مومن با شعارهای انقلابی و تکبیر با آرمان های انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج