خلق حماسه حضور در آوردگاه کرونا


خلق حماسه حضور در آوردگاه کرونا

ایلام - ایرنا - امروز 22 بهمن است، یک روز مهم و تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی، روزی که مردم این سامان در 42 سال پیش سرنوشت خود و کشورشان را رقم زدند.

به گزارش ایرنا، به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم ستمشاهی همه ساله با فرارسیدن برگ های تقویم به ۲۲ بهمن مردم و مسوولان ایران به صورت خودجوش به خیابان ها آمده و هم این روز مهم را جشن می گیرند و هم فریاد خشم و خروش خود را بر سر استکبار جهانی فرود می آورند.

امسال هم ۲۲ بهمن جشن گرفته شد و باز هم مردم به خیابان ها آمدند و باز هم شعار دادند اما این جشن در سال جاری تفاوتی فاحش با سنوات گذشته دارد و شعار دادن ها و حماسه حضور رنگ و بویی دیگر گرفته است، چرا که برگزاری راهپیمایی امسال متاثر از کرونا شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است و مردم و مسوولان نیز برگزاری این جشن را با توجه به شرایط کنونی جامعه برگزار کردند.

امسال خبری از پارچه نوشته ها، حضور پیاده مردم در خیابان ها نیست اما امسال با اجرای رژه خودرویی و موتوری در خیابان های اصلی شهر ۲۲ بهمن گرامی داشته شد.

امسال در کنار خودروها و موتورهای دستگاه های اداری و نظامی حاضر در مراسم، شرکت انبوه خودروهای مردمی جلوه های باشکوهی به این آیین داده بود.

استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط رانندگان و سرنشینان آنها اهمیت توامان برگزاری جشن ۲۲ بهمن و جلوگیری از سرایت ویروس کرونا را برای همگان عیان کرد.

همچنین امسال در بستر فضای مجازی یک سامانه و پویش به نشانی http://www.bahman99.ir طراحی شد تا خانواده ها و افراد علاقمند به جمهوری اسلامی با ورود به این سامانه در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

برگزاری رژه خودرویی و موتوری و نیز طراحی سامانه راهپیمایی مجازی نشان داد که هیچ چیزی حتی یک ویروس کشنده به نام کرونا نیز مردم ایران را از اهداف و آرمان های انقلاب جدا نمی کند و همیشه در برابر موانع راهی برای اعلام حضور پرشور خود پیدا می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا