استاندار مرکزی: شکست ناپذیری، نتیجه بزرگ معنوی انقلاب برای ملت ایران است


استاندار مرکزی: شکست ناپذیری، نتیجه بزرگ معنوی انقلاب برای ملت ایران است

استاندار مرکزی گفت: با وجود همه مشکلات، بویژه مشکلات اقتصادی، مردم با درک و شعور بالا سختی ها را تحمل می‌کنند، اما خفت و شکست را نمی پذیرند و این بزرگترین پیروزی ملت و نتیجه معنوی انقلاب است که در جمهوری اسلامی ایران متبلور شده است.

سید علی آقازاده ۲۲ بهمن ماه در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری در اراک بیان کرد: آفرین بر مردم ایران زمین، احسنت بر پیر و جوان و فرزندان برومند انقلاب اسلامی و درود بر مردم استان مرکزی که با وجود بیماری کرونا امسال روش و رویه خود برای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی را تغییر دادند.

وی تصریح کرد: مردم امسال بار دیگر عشق و ارادت خود به آرمان‌های بلند امام راحل را به نمایش گذاشتند و عظمت‌ جمهوری اسلامی را بار دیگر اینگونه تجلی بخشیدند. آنها در شرایط کرونایی با تغییر روش راهپیمایی بار دیگر عشق و ارادت خود به انقلاب را بار دیگر تجلی بخشیدند.

آقازاده با اشاره به همه فشارها و جنگ اقتصادی ناحق علیه ملت ایران، گفت: با همه مشکلات و فشارها شاهد حضور گسترده‌تر و با تغییر روش راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم و قدردان این حضور مردم هستیم. دشمن باید این حضور را ببیند.

وی تاکید کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، این روسای آمریکا هستندکه یکی پس از دیگری با خفت و سرافکندگی و بدون تحقق اهداف شوم شان جهت تهدید و تحمیل جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران، از عرصه خارج می شوند و این اتفاق حاصل استقامت و پایداری و مقاومت مردم ایران با وجود همه مشکلات است‌.

به گزارش ایسنا در پایان مراسم قطعنامه ۹ بندی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ قرائت شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان