شکوه همبستگی مردم خراسان جنوبی در 22 بهمن 99


شکوه همبستگی مردم خراسان جنوبی در 22 بهمن 99

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی در چهل و سومین طلوع فجر انقلاب اسلامی با راهپیمای خودرویی، موتوری و مجازی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری، همبستگی و صلابت خود را در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا امروز از ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شاهد حضور صدها خودرو و موتورسیکلت بود که با آغاز راهپیمایی عاشقانه با آرمان‌های شهدا و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی لبیکی دوباره گفتند.

راهپیمایی خودرویی در بیرجند راس ساعت ۱۰ از ابتدای بلوار شهید سپهبد صیاد شیرازی آغاز شد و تا محل بوستان شهدای گمنام خیابان پاسداران ادامه یافت اما حضور مردم تمامی نداشت به طوری که طول مسیر همواره شاهد ترافیک خودرویی بودیم.

این وضعیت در تمام شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای خراسان جنوبی با شکوهی وصف نشدنی برگزار شد.

امروز حضور اقشار مختلف مردم بیرجند در راهپیمایی خودرویی با شکوه و گسترده است و پرچم‌های منقش به نام الله جمهوری اسلامی ایران زینت‌بخش این راهپیمایی است.

سربندهای لبیک یا خامنه‌ای بر پیشانی آینده‌سازان حکومت حضرت ولی عصر (عج) بسته شده و عظمت پرچم استقلال آزادی جمهوری اسلامی چشم‌نوازی می‌کند.

کرونا و توطئه دشمنان برای حضور نیافتن مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی ناکام ماند و مشرق زمین امروز حضوری متفاوت و حماسی را تجربه کرد.

مردم خراسان جنوبی همانند سال‌های گذشته نشان دادند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم‌ می‌توانند حماسه‌آفرین باشند.

شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود از داخل خودروها شنیده می‌شود و تمثال مبارک بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در دستان یاران انقلاب در گهواره‌شان چشم نوازی می‌کند.

گروه‌های سرود خیابانی در جای جای مکان راهپیمایی سرود در بهار آزادی جای شهدا خالی را سر می‌دهند و مردم با مشت‌های گره کرده ندای لبیک یا خامنه ای را فریاد می‌زنند.

امسال خودرویی برای هماهنگی شعار شرکت‌کنندگان وجود ندارد اما همچنان شعارها منسجم است و خبر از لبیکی دوباره می‌دهد.

همچنین بسیاری از مردم خراسان جنوبی با مراجعه به سامانه fajr.ccoip.ir در راهپیمایی‌ مجازی شرکت کردند.

با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت متفاوت خودرویی و موتوری همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری