« فجر99» ما انقلابی هستیم و مقتدرانه می ایستیم


« فجر99» ما انقلابی هستیم و مقتدرانه می ایستیم

کرج - ایرنا - «ما انقلابی هستیم و مقتدرانه می ایستیم» ، این پیام مردمی بود که امروز در راهپیمایی متفاوت یوم الله 22 بهمن کلانشهر کرج و استان البرز در آغاز فجر 43 به گوش جهانیان رساندند.

هر سال ایام الله دهه مبارک فجر به ویژه روز ۲۲ بهمن یادآورآگاهی ها، ایمان ها، ازجان گذشتگی ها وحماسه ی بزرگ ملت غیورایران اسلامی با الهام ازمکتب سرخ عاشورا و با پیروی از رهبرشجاع و مقتدر درمقابل طاغوت وحامیان آن است.

استکبار جهانی ازبدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است نظام ما را دربخش های فرهنگی، سیاسی واقتصادی با چالش ومشکلات سختی مواجه کند اما در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است به اهداف شومش که ریشه در خوی قدرت طلبی اش دردنیا دارد، دست پیدا کند.

قشرهای مختلف مردم البرز امروز به صحنه آمدند و پیام ایستادگی و مقاومت را به جهان مخابره کردند، مردمی که عصاره اقوام ایرانی هستند و در سرزمین البرز به عشق تمام ارزش ها و ایران اسلامی حماسه خلق می کنند.

صحبت های راکبان موتور سیکلت ها و سرنشینان خودروها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن البرز از جنس حماسه ، امید ، اقتدار و در یک جمله شنیدنی است، قشرهایی که به میدان آمده اند تا بگویند در تمام لحظه های پای انقلاب خود هستند.

مردم استان البرز نیز امروز در این راهپیمایی با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کرده اند تا برحفظ و پاسداری از مبانی، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کنند.

امروز صدای انقلابی ساکنان ایران کوچک در مراسم ۲۲ بهمن بار دیگر همانند سایر مردم در استان های ایران همیشه سرافراز شنیده می شود.

حضوری معنا دار

جواد محمدی از فرهنگیان استان البرز ضمن تبریک بهار انقلاب و حضور گسترده مردم انقلابی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، گفت: این حضور مردم، انقلاب اسلامی را از جنبه‌های ملی و بین‌المللی بیمه می‌کند.

وی افزود: همواره در طول تاریخ این انقلاب، حضور حماسی مردم در صحنه‌های حساس، دسیسه‌های دشمنان را علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده ‌است.

محمدی بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به رغم محدودیت های کرونایی باشکوه‌تر از همیشه در حال برگزاری است تا برای آمریکا و همپیمانان او درسی فراموش نشدنی به یادگار بماند.

وی با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان ازاولویت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به عزت و استقلال ما از تمام ابزارها و فضای مجازی استفاده می‌کنند.

محمدی یادآورشد: مردم باید هوشیار باشند و برای حفظ نظام وآرمان‌های انقلاب بیش از پیش تلاش کنند.

وی به شهادت رساندن سردارحاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده را نشان از زبونی دشمنان انقلاب ونظام دانست و تصریح کرد: شهادت این عزیزان بار دیگر روحیه مقاومت و ولایت مداری را درجامعه تقویت کرد.

تجدید میثاق

محمد قاسمی برادر یکی از شهدای والامقام مدافع حرم گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز عهدی دوباره بستند.

وی خاطرنشان کرد: آمده ایم تا بگویم پشتیبان ولی فقیه وانقلاب اسلامی بوده وهستیم و به هیچ وجه از آرمان‌های امام راحل و شهیدان دست برنخواهیم داشت.

قاسمی با بیان اینکه دهه مبارک فجریادآور روزهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ معاصر کشور است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ایران سرآغازی بر تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

این شهروند کرجی بیان داشت: اسلام اهداف متعالی وهمه جانبه دارد که مبتنی بر همراهی دین و اخلاق و علم و عمل است.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ما نیز در راستای این اهداف، پیشرفت و دستاوردهای فراوان و بی سابقه‌ای را در حوزه‌های مختلف به ارمغان آورده و اکنون این انقلاب به درختی تناور تبدیل شده است که در سایه وحدت و همدلی مردم و مسوولان به شعار ابتدایی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عینیتی واقعی بخشیده است.

وی حضور حماسی مردم ایران درانتخابات آینده را ضروری دانست چون می خواهیم دشمنان قسم خورده ایران را همانند سالهای گذشته مایوس کنیم.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با وجود گلایه‌هایی که به برخی ازمشکلات موجود درکشور و مدیریت‌ها دارند، با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده اند تا بار دیگر دین خود را به امام و شهدا ادا کنند.

ارادت مردم

عسل منفرد دانش آموزپایه داوزدهم رشته علوم تجربی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج نیزمی گوید: هرسال مردم ایران درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عشق و ارادت خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب ابراز داشته و با روح بلند امام راحل و ولایت فقیه تجدید پیمان می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های ویژه انقلاب مدارس البرز نگاه تربیتی، بصیرتی، هنری و حماسی داشت، افزود: در ایام دهه مبارک فجر رویداد انقلاب در قالب پوستر، عکس، فیلم، دلنوشته، مقاله، مسابقه، پژوهش، داستان، گزیده هایی از وصیت نامه امام خمینی (ره) و شهدا، پادکست، موشن گرافی، پیام های کوتاه نوشتاری و صوتی، روزنامه دیواری، نمایشگاه و معرفی کتاب برای دانش آموزان دربسترشاد و فضای مجازی بارگذاری شد.

وی تصریح کر: مردم نسبت به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همان شور وحال آشنای سالهای ۵۷ را دارند،همان روزی که مردمان ایران اسلامی با اتحادشان، بدی وستم را ازاین کشور دورکردند و ندایی ازعشق وخودباوری را دردل و جان ما و وطن دمیدند.

این دانش آموزپژوهشگرادامه داد: مردم ایران در روز ۲۲ بهمن گرما و سرما و حتی امسال که بیماری کوید ۱۹ شیوع پیدا کرده نمی شناسند وبا قدم های استواروانقلابی در راهپیمایی شرکت کرده اند تا ارادت خود را به انقلاب، امام، شهدا و رهبرفرزانه انقلاب نشان دهند.

وی گفت: برای اولین باردرانتخابات آینده می توانم شرکت کنم و حس غرورآفرین نقش داشتن در مشارکت سیاسی وهمچنین تصمیم گیری آگاهانه درانتخابات را تجربه کنم که ازهم اکنون برای رسیدن آن روز لحظه شماری می کنم.

دریای وحدت

حسین سلیمیان از شهروندان کرجی نیز گفت: امروز مردم درجای جای ایران اسلامی با شعارهایی الهی و ولایی با عشق به میهن شان حضور پیدا کرده اند تا بار دیگر دریای وحدت ایران را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه باردیگرشاهد حضوراقوام مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایط و محدودیت های خاص کرونایی هستیم ، افزود: پایبندی به انقلاب و نظام قومیت و سن و سال نمی شناسد همه آمده اند تا اعلام کنند به ایران عشق می ورزند و راه انقلاب را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد:هیچ کدام از گذرگاه های سخت تاریخ نتوانسته و نمی تواند مانع این همه عشق، اتحاد، شور و هیجان شود.

وی یادآورشد: امروز روز عزت، اقتدار و سربلندی ملت ایران درمنطقه است زیرا این روزچنان ترسی دردل مستکبران عالم و نظام سلطه انداخته که آنها را واداشته تا هر روز با دسیسه و گزینه دیگری برای آسیب زدن به ایران روی میز بگذارند.

سلیمیان تاکید کرد: مردم ایران با حضورحماسی، گسترده، پرشور، وحدت آفرین و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نمایش میثاقی دوباره با مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان های امام و شهدا در واقع یک باردیگروحدت و اقتدارایران را به رخ جهانیان می کشند واین حضور را همجنان در انتخابات پیش رو تکرار می کنیم.

روز بصیرت

مسعود برزگرکارگریکی ازواحدهای تولیدی البرزی گفت: ملت ایران دراهپیمایی ۲۲ بهمن پیام قاطع و معنا دار خود را به دشمنان انقلاب و اسلامی می دهند که در راه پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب لبیک گوی ولی فقیه هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور را باید با تکیه برتوان داخلی حل کرد،افزود: با اطاعت محض ازولایت می توانیم ازکشوردر مقابل دسیسه های دشمنان مراقبت کنیم.

وی تداوم آرمانهای انقلاب، امام و رهبری را درفرهنگ ایثار، خدمت و حفظ روحیه انقلابی‌ دانست وعنوان کرد: مردم ایران حرکت جهادی درچارچوب آرمانهای انقلاب را سند افتخار و مایه عظمت و سربلندی دولت و ملت ایران می داند.

وی یادآورشد: مردم ایران دریوم الله ۲۲ بهمن یادآور می شوند که با تحریم اقتصادی نمی توان به ایران وانقلاب آسیب زد چون روحیه مقاومت درآنان موج می زند.

روزیکی شدن

فرزاد اسکندری دانشجو دوره دکترا نیز از۲۲ بهمن به عنوان روز یکی شدن ملت ایران درمقابل مستکبران یاد کرد و گفت: در این روز همه ملت ایران هم گام می شوند وندای بودن و ماندن در راه انقلاب سرمی دهند.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده دانست و افزود: چهل و دو سال ازعمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد وپژواک صدای ملت ایران با رهبری هوشمندانه و مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای دراسلام خواهی واستقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مردم ایران ازجمله البرزنشینان با حضورگسترده دراین همایش ملی به صورت خودرویی و یا درفضای مجازی با پای دل شرکت می کنند تا باردیگر وحدت و همدلی را به نمایش بگذارند.

شور انقلابی

علی طاهری خلوص ازفعالان سیاسی البرز اظهارداشت: یوم الله ۲۲ بهمن روز تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تا کنون با اتحاد، همبستگی، هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و پایبندی به ارزش ها و آرمان های والای امام و انقلاب سال های پربرکتی را طی کرده است.

وی یادآورشد: ملت ایران همچنان با قدرت و صلابت درمقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایستاده وازدستاورد بزرگ و ارزشمند انقلاب تا پای جان دفاع و صیانت می کند.

طاهری خلوص تصریح کرد: حضورآگاهانه‌ ملت‌ ایران یکی از زیباترین‌ جلوه‌های‌ قدرت‌ الهی‌ است‌ که باعث‌ شده‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و توفنده‌ باقی‌ بماند.

وی ادامه داد: امروزایران عزیز، اقتدار و پایداری خود را قوام بخشیده و با اتکا بر توانمندی های خود وبا حفظ ارزش ها و اصول دینی و معرفتی که براساس آن بنیان نهاده شد، با راهبردهای اساسی ونگاه هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب راهش را با بصیرت و شور انقلابی ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه دردهه اقتدار وایستادگی انقلاب قرارداریم لازم است درانتخابات آینده با حضورحداکثری درپای صندوق های رای باردیگر درراه تحکیم آرمان های انقلاب گام برداریم.

ندای رهبری

فاطمه دوستاربانوی شهروند کرجی معتقد است که انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست مردم را ازبند استبداد و استعماررهایی بخشد وحقوق اساسی، کرامت و حرمت آن ها احیا وحفظ شود.

وی بیان داشت: این روزها یادآورحضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و ازخون جوانان خود مزرعه دین را آبیاری کردند.

وی یادآورشد: ۲۲ بهمن ‌ماه روزغلبه حق برباطل و سرآغازبرافراشته ‌شدن پرچم عدالت اسلامی و حکومت الله برایران اسلامی است.

وی راهپیمایی پرشور یوم‌الله ۲۲ بهمن ‌ماه را مظهرعظمت و اقتدار ملی دانست و افزود: ملت ایران با انقلاب خود به همه جهانیان ثابت کردند که هیچ قدرت و سلاحی نمی تواند دربرابر عزم واراده مردم ایستادگی کند.

این بانوی کرجی ادامه داد: اگردشمنان امروزنتوانسته اند به ایران ضربه بزنند به دلیل مردمی بودنآن است پس باید همانند این سالها از رهبری اطاعت محض کنیم ودرانتخابات آینده مشارکت بالا داشته باشیم.

نماد عزت

فرشته حسن زاده ازورزشکاران البرزی ۲۲ بهمن را نماد عزت آفرینی ملت بزرگ ایران با هدایتگری امام راحل عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با تحولات گسترده توانست الگوی تمام عیار حکومت داری دینی باشد.

وی بیان داشت: تا کنون انقلاب ۴۲ سال پرفراز و نشیب، مملو ازافتخارات هجمه های گوناگون دشمنان انقلاب ونظام اسلامی را پشت سرگذاشته است و درخت انقلاب اسلامی با حمایت وحدت بخش مردمی ازانواع فتنه‌ها و تهدیدات عبورکرده است اما همچنان چشم به مقاومت و مشارکت مردم در صحنه های سیاسی چون انتخابات پیش روی کشور دارند.

وی ازحضورمردم درمشارکت سیاسی به عنوان یک شاخص مهم یاد کرد ویادآورشد: شرکت درانتخابات را برای خودم و هر فردی که دلش برای ایران، انقلاب ونظام می تپد را یک حرکت اولویت دارمی دانم.

وی ادامه داد: اوج گیری پیشرفت ها و رشد و تعالی ایران، هراس دشمن را برمی انگیزد که باید با عزت، افتخار واقتدار بیشتری دشمنان را مایوس کرد.

سرباز انقلاب

مادردانش آموزشهید رضا پناهی هم دراین راهپیمایی گفت: امام راحل مبدا انقلابی شد که متفکران و نخبگان جریان های سیاسی در سراسر جهان را متعجب کرد و با ایستادگی دربرابر استبداد، وابستگی و تبعیض، پایه گذار نظامی قدرتمند درعدالت محوری، آزادی، استقلال و آموزه های دینی شد پس همه ما باید سرباز این انقلاب باشیم.

معصومه حمامی اصل افزود: درراهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، وحدت واعتماد دوباره به انقلاب اسلامی را فریاد می زنیم و اعلام می کنیم که ایران با اقتداردرمقبال دشمنان ایستادگی می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حضور مردم درصحنه های مهم انقلابی مثل راهپیمایی ها و انتخابات را رصد می کنند، یادآورشد: آمده ایم که بگوییم راه انقلاب ادامه دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان، ایثارگری و رشادت رزمندگان و حضور همیشه در صحنه همه اقشار مختلف مردم روز به روز قدرتمندتر می شود و همین اتحاد و یکدلی که بین ملت ایران وجود دارد، رمز ماندگاری آن است.

پشت انقلاب می ایستیم

محموکمالی دهقان ازخیرین مدرسه سازالبرزگفت: حضور پرشورامسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر مردمی بودن انقلاب اسلامی است تا به دشمنان ثابت کنند پشت انقلاب ایستاده ومی ایستیم.

وی افزود: اگر چه جایگاه واقتدار ایران خوشایند قدرت های جهانی نیست اما به الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است تا با اتکا به ظرفیت های داخلی خود، دربرابر زیاده خواهی ها قدعلم کنند و مسیر رشد و تعالی را در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: امروزشاهد حضورچشمگیرنوجوانان وجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که این حضورنشان می دهد که نسل امروز و آینده ساز انقلاب با انقلاب آشنایی دارد.

وی یادآورشد: همیشه درجامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن و انتخابات به میان می آید، همه اختلاف ها رنگ می بازد و همه درکنار هم به میدان می آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس