انقلاب اسلامی در دهه پنجم عمر خود توفنده تر گام برمی‌دارد


انقلاب اسلامی در دهه پنجم عمر خود توفنده تر گام برمی‌دارد

زنجان - ایرنا - نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که ریشه‌های آن در 42 سال گذشته ثابت و شاخ و برگ آن در همه جا گسترده شده است و این انقلاب در دهه پنجم عمر خود توفنده‌تر از گذشته گام دوم خود را برمی‌دارد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، روز چهارشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: انقلاب اسلامی معجزه قرن است و هم اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است و آنانکه خیال می کردند ۴۰ سالگی انقلاب را ایران نخواهد دید خیال باف بودند چراکه آنها خود رفتند اما انقلاب اسلامی مانده است و راه خودش ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: مردم ایران طی ۴۲ سال گذشته انقلاب خود را تنها نگذاشته اند، در زیر بمباران ها و هشت سال جنگ تحمیلی، باران، برف و سرما و امروز هم در شرایط کرونایی ملت بزرگ ایران بازهم به یاد شهیدانشان و خاطره انقلابشان آمدند تا بگویند ما انقلابی هستیم و خواهیم ماند و این مسیر را تا ظهور حضرت مهدی ادامه خواهیم داد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای با بیان اینکه منشور گام دوم انقلاب نقشه راه حکیمانه ای است که مقام معظم رهبری مسیر را در آن برای آینده ترسیم کرده اند، یادآورشد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اهداف بلند انقلاب ماست که در گام دوم انقلاب به طرف آن حرکت می کنیم.

وی تصریح کرد: منشور گام دوم انقلاب مهمترین منشور و نسخه راه انقلابی هاست و به همه توصیه می کنیم منشور گام دوم انقلاب را مطالعه کنند، آن که لازم است رهبری نسبت به گذشته، حال و آینده بیان داشته است.

حجت الاسلام میرتاجدالدینی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری آینده در کشور گفت: انتظار ما این است که نامزدها برنامه خود را برخاسته از منشور گام دوم انقلاب بنویسند و به مردم ارایه کنند که چگونه می خواهند اولین دولت را در گام دوم انقلاب به اهداف و آرمانهای زمین مانده انقلاب برسانند

وی تاکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری راهکارها و برنامه های عملیاتی خود را برای عینت بخشی به گام دوم انقلاب بیان کنند و مردم این انتظار را از دولت آینده دارند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای همچنین با اشاره به لزوم داوری درست و قضاوت منصفانه درباره انقلاب اسلامی گفت: همه واقعیت ها را باید ببینیم هرچند کاستی ها و مشکلاتی داریم اما هر کس نگاه محدود و جزئی داشته باشد قضاوت منصفانه در باره انقلاب نخواهد داشت.

حجت الاسلام میرتاجدینی افزود: باید همه شرایط و واقعیت ها را دید همانطوریکه میان آنچه هستیم و باید باشیم فاصله هست، میان آنچه بودیم و هستیم نیز فاصله بسیار است و اگر این را منکر شویم در حق انقلاب ظلم کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما در ۴۲ سال گذشته اصالت و شعارهای خود را حفظ کرده و از مسیر اصلی خود، آرمانها و اهداف و اصولی که امام راحل تببین کرده بود و مردم در راه آن شهید داده و فداکاری کرده بودند، منحرف نشده و این در کمتر انقلابی صادق است.

حجت الاسلام میرتاجدینی افزود: نه شرقی، نه غربی بودن از اصول ثابت انقلاب ما است که نه خدشه ای به آن وارد شده و نه کوتاهی شده است و انقلاب اسلامی با استقلال سیاسی خودش که مهترین دستاورد آن است و با مردمسالاری دینی به راه خود ادامه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس