مردم شاهرود در یوم‌الله ٢٢ بهمن بر پیمان دیرین خود تاکید کردند


مردم شاهرود در یوم‌الله ٢٢ بهمن بر پیمان دیرین خود تاکید کردند

شاهرود - ایرنا - مردم ولایتمدار و متدین شاهرود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سوار بر خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر عهد 42 ساله خود تاکید کردند.

به گزارش ایرنا ، فرقی نمی کند پای جسمانی باشد یا چرخ خودروهای انسان ساز، ۲۲ بهمن که می شود با دل و جان قدم در میدان می نهند و مشت های گره کرده شان سر به آسمان می ساید.

طنین الله اکبری که ساعت ۹ شب گذشته در آسمان شهر پراکندند، منبعی از نور و انرژی بود که یاری شان کند تا ساعت ۹ صبح امروز به چهل و دومین قرار عاشقی برسند. حتی کرونا هم حریف این عشق نمی شود. مردم شاهرود امروز بار دیگر همدل و همزبان شدند تا پیمان خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا دوباره نو کنند. آمدند تا بگویند پا در رکاب رهبری هستند که تنها با سکان داری او می توان از این دریای پرتلاطم و انبوه دسیسه و نیرنگ به سلامت به سرمنزل مقصود رسید.

امروز همزمان با دیگر شهرهای کشور، رژه خودروها و موتورسیکلت هایی که راهپیمایان را در خود جای داده بود، در شاهرود، شهری که به تعبیر رهبر معظم انقلاب مردمانی با دل های باصفا دارد نیز به راه افتاد.

شرکت کنندگان که از ساعتی قبل از شروع مراسم در میدان هفتم تیر جمع شده بودند، با اعلام آغاز برنامه با خودروها و موتورسیکلت های خود به راه افتادند. گرچه الزام به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بینشان فاصله انداخته بود اما اصل ماجرا یکی بود.

نقش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی خودروها، نشانی از همبستگی و یکرنگی این مردم همیشه در صحنه بود. موتورسواران پرچم به دست گرفته بودند و برخی سرنشینان خودروها نیز با شور و اشتیاق پرچم ها را بیرون از پنجره نگه داشته بودند. صدایی که از بلندگوی یکی از خودروها به گوش می رسید و شعارهای اصیل انقلاب را تکرار می کرد، فضا را پر کرده بود: "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل" و "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی".

این مراسم از میدان هفتم تیر به سمت میدان ولایت با حضوری پرشور ادامه یافت .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس