مظفر: انقلاب اسلامی قطار رسالت را در ریل امامت قرار داد


مظفر: انقلاب اسلامی قطار رسالت را در ریل امامت قرار داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قطار رسالت را در ریل امامت قرار داد، گفت: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی انجام دادند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تحریم، تهدید و تحمیل جنگ هشت ساله اشاره کنیم. دشمنان تلاش داشتند با نابودی زیرساخت‌ها موجب براندازی انقلاب اسلامی شوند اما دیدیم که انقلاب قوی‌تر از گذشته به...

حسین مظفر در مراسم پایانی راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن که در تپه نورالشهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست جای خود را در میان تفکرهای جهان باز و با انقلاب‌های دیگر دنیا رقابت کند.

وی ادامه داد: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی انجام دادند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تحریم، تهدید و تحمیل جنگ هشت ساله اشاره کنیم. دشمنان تلاش داشتند با نابودی زیرساخت‌ها موجب براندازی انقلاب اسلامی شوند اما دیدیم که انقلاب قوی‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه داده و اکنون نیز این حرکت استمرار دارد و در جهان سرافراز است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: انقلاب اسلامی می‌توانست دستاوردهای بیشتری داشته باشد اما نگذاشتند و از روزهای آغازین توطئه‌های مختلفی را در پیش گرفتند، دشمنان با برنامه‌ریزی و هزینه بودجه‌های کلان تلاش کردند سد راه انقلاب شوند تا ملت ایران میوه انقلاب را نچیند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب دستاوردهای زیادی داشته است که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم اولین دستاورد انقلاب اسلامی اسقاط نظام شاهنشاهی بود؛ تأسیس نظام جمهوری اسلامی اقدامی نوین در عرصه حیات سیاسی کشور و نظام‌های سیاسی دنیا بود که این نظام از دو رکن اسلامیت و جمهوریت برخوردار است؛ اسلامیت آن برگرفته از مبانی وحیانی و جمهوریت آن نشان از مقبولیت نظام دارد که این دو تاکنون مانند دو بال انقلاب را حفظ کرده‌اند.

مظفر با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قطار رسالت را در ریل امامت قرار داد، گفت: تأسیس نظام ولایی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی بود؛ نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت و امامت شکل گرفت؛ در صدر اسلام قرار بود پس از رحلت حضرت رسول (ص) قطار رسالت بر ریل امامت استمرار پیدا کند که ریل امامت را جدا کردند؛ دین اسلام پس از رحلت حضرت رسول هفت قرن گرفتار خلافت و هفت قرن نیز گرفتار سلطنت بود اما امام خمینی (ره) به پشتوانه ملت توانست و امامت را در مسیر قطار رسالت قرار دهد و ولایت فقیه را مستقر سازد.

وی با بیان اینکه «استقلال» دستاورد دیگر انقلاب اسلامی است، افزود: هر انقلاب و تحرکی که در دنیا اتفاق می‌افتاد به شرق یا غرب وابسته بود اما انقلاب اسلامی شعار «نه شرقی نه غربی» را سر داد و با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» توانست سخنی تازه در دنیا بگوید.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در گذشته ایران با وابستگی به غرب مانند نقطه سیاهی روی کره زمین بود اما به برکت انقلاب، نظام اسلامی، حمایت مردم و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اکنون ایران به نقطه درخشانی بر روی زمین تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه «اقتدار» دستاورد دیگر انقلاب اسلامی است و ملت ایران نقش مهمی در افول آمریکا ایفا کرده است، گفت: شاید بعضی افراد فکر کنند وقتی از اقتدار صحبت می‌کنیم اغراق داریم ولی باید به آن‌ها بگوییم که دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف کردند. به گفته آمریکایی‌ها ایران از سال ۲۰۰۱ پرچم برافراشته آمریکا را تنزل داد و صخره‌ای بزرگ در مقابل آمریکاست؛ در جایی دیگر نیز اذعان داشتند که اگر می‌توانستیم پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را باز کنیم این کار را انجام می‌دادیم. بایدن نیز عنوان کرده که آمریکا اقتدار گذشته را ندارد.

این مسئول بیان کرد: امروز ما در مسئله اقتصاد نتوانستیم انتظارات مردم را محقق کنیم که یک بخشی از این شرایط مربوط به مدیریت‌هایی بود که نتوانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند. یک بخش دیگر آن هم مربوط به جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران بود که اگر تحریم‌ها و هزینه‌های جنگ نبود، به راحتی می‌توانستیم صادرات و واردات کنیم و وضعیت ما بهتر از شرایط موجود بود بنابراین بی‌انصافی است که عامل تمام شرایط اقتصادی موجود را در انقلاب اسلامی بدانیم.

وی عنوان کرد: مسئولان نباید به بیگانه دل ببندند بلکه باید به ظرفیت‌های داخلی و بومی توجه کنند و بدانند که آمریکا هدفی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی ندارند؛ ما باید همچنان با اتکا به ارزش‌های الهی از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت کنیم چراکه حضور و مشارکت شما مردم عامل مهمی در پیروزی انقلاب بوده است.

مظفر تصریح کرد: ما نیاز به بمب هسته‌ای نداریم و بمب هسته‌ای ما شما مردم هستید که هر زمان که نیاز بود وفاداری خود را نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن اعلام کردید؛ تمسک به ولایت فقیه عامل دیگر پیروزی انقلاب بوده است و هیچ فرقی بین امام و رهبری وجود ندارد و تبعیت از او تبعیت از امام زمان (عج) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: ما باید وفاداری خود را به رهبر انقلاب حفظ کنیم و بدانیم تا زمانی که به حبل‌المتین این انقلاب وصل هستیم دشمن هیچ غلظی نمی‌تواند بکند؛ کسانی که به این انقلاب پشت کردند و از دامن مردم به دامن بیگانگان روی آوردند هرگز روی خوشی نخواهند دید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟