امام جمعه دهلران: ملت ایران به عهد خود با امام و شهدا پایبندند


امام جمعه دهلران: ملت ایران به عهد خود با امام و شهدا پایبندند

ایلام - ایرنا - امام جمعه دهلران گفت: ملت ایران ثابت کرده اند با گذشت 42 سال از پیروز انقلاب به آرمان های امام و شهدا پایبند هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت یوم اله ۲۲ بهمن در دهلران اظهار داشت: بهمن ۵۷ یادآور به ثمر نشستن همه مجاهدت های ملت انقلابی ایران مقابل دنیای کفر به رهبری امام امت (ره) است که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: استکبار جهانی برای اینکه در قضاوت ها، صحبت ها و محاکم قرآن نباشد و تاریخ اسلام را محو کند طاغوت را بر سر کار آورد.

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه امام راحل با دست خالی اما با توکل بر خدا و همراهی مردم طاغوت را شکست داد تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان یار و یاور محرومان و امت های اسلامی است.

موسوی یادآور شد: امام احیاگر اسلام ناب بود و کفر و طاغوت را برای همیشه به زباله دان تاریخ انداخت.

وی اضافه کرد: شهدا به عهد خود وفا کردند و ما هم بر عهد خود با شهدا مانده ایم و جان خود را فدا می کنیم تا این نهضت الهی به دست امام عصر(عج) برسد.

در این مراسم مردم ولایت مدار دهلران در یوم الله ۲۲ بهمن از میدان شهدا تا گلزار شهدای گمنام رژه خودرویی و موتوری برگزار کردند.

این بار با توجه به کرونا و محدودیت های کرونایی مردم این شهرستان مرزی همانند سایر نقاط کشور با خودرو و موتورسیکلت به خیابان آمدند و جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردند.

مردم با نصب پرچم و پلاکارد بر وسایط نقلیه خود نشان دادند که در سخت ترین شرایط هم پشتیبان انقلاب و اسلام هستند و ۲۲ بهمن را که نشان عزت و اقتدار ملی و پیروزی حق بر باطل است، گرامی می دارند .

در پایان قطعنامه سراسری قرائت و با تکبیر خروشان راهپیمایان تایید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»