« فجر 99» رژه خودرویی و موتوری 22 بهمن درجنوب غرب خوزستان برگزار شد


« فجر 99» رژه خودرویی و موتوری 22 بهمن درجنوب غرب خوزستان برگزار شد

آبادان - ایرنا - همزمان با سراسر کشور رژه خودرویی و موتوری به مناسبت 22بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان برگزار شد.

به گزارش چهارشنبه خبرنگاران ایرنا مردم و مرزنشینان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و عشایر شادگان در حرکتی نمادین با شرکت در رژه خودرویی و موتوری، ایستادگی و استقامت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه آبادان در حرکتی نمادین همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسیر زیارتگاه سید عباس تا مصلای نماز جمعه آبادان در حالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی و انقلابی را بر موتورسیکلت‌ها و خودروهای شخصی خود نصب کرده بودند، با رژه خودرویی و موتوری طی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم ولایتمدار خرمشهر نیز رژه خودرویی و موتوری درمسیر میدان مقاومت تا مسجد جامع این شهر را باشکوه هر چه تمامتر برگزار کردند.

مردم خرمشهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حمل شعارهای انقلابی و دست‌نوشته‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا عشایر ساکن در شهر مرزی اروندکنار نیز در حرکتی نمادین از بخشداری اروندکنار تا یادمان شهدای والفجر ۸ در رژه خودرویی و موتوری ایستادگی و استقامت ایران اسلامی شرکت کردند.

ولایت‌مداران مرزنشین در حالی که دست نوشته‌هایی به زبان عربی و فارسی در دست داشتند بر ادامه راه شهدا و ایستادگی در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.

به گزراش خبرنگار ایرنا از شادگان مردم و عشایرغیور شهرشادگان نیز همچون همیشه بار دیگر به صحنه آمدند و با رژه خودرویی و موتوری ا ز میدان بسیج تا چهارراه لاله در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)