امام‌ جمعه ملایر: پیروزی انقلاب اکمال ولایت و نظام جمهوری اسلامی است


امام‌ جمعه ملایر: پیروزی انقلاب اکمال ولایت و نظام جمهوری اسلامی است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: یوم الله 22 بهمن به عنوان روز پیروزی انقلاب همانند عید غدیر خم، روز اکمال و اتمام نعمت ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این کشور است که بار دیگر قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» در سخنرانی آیین بزرگداشت سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در ملایر اظهار داشت: نعمت ولایت فقیه و جمهوری اسلامی در ۴۲ سال قبل، کشور را از ورطه سقوط، نابودی، شکست، اضمحلال، انزوا و عقب‌ماندگی نجات داد و بر قله رفیعی از عزت، قدرت، صلابت، بالندگی و اقتدار قرار داد.

وی تاکید کرد: نظام اسلامی برای همیشه دست منفعت‌طلبان، زورمندان و زراندوزان را از این مرز و بوم کوتاه کرد و بلوک شرق و غرب و دشمنان این ملت را با خفت و خواری، سر جای خود نشاند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در سایه رهبری فرزانه و با پشتوانه ملتی رشید، بصیر و مقاوم در اوج اقتدار است، افزود: اگر امروز آمریکایی و قدرت های زورگو در منطقه خاورمیانه نمی‌توانند کوچکترین تعرض و دست درازی به ایران داشته باشند ناشی از اقتدار نظام اسلامی و وجود ملتی فهیم و جوانان تربیت یافته مکتب ولایت است.

حجت الاسلام برقراری، انقلاب اسلامی را مکتب انسان‌سازی دانست و ادامه داد: این مکتب، حاج قاسم‌ها و انسان‌های بزرگ و وارسته ای را تربیت کرده که هر کدام از آنها به تنهایی یک ملت هستند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه همچنان پای وعده‌های الهی‌گونه امامین انقلاب ایستاده‌ایم، اظهار داشت: مشکلات موجود نباید مایه یاس و ناامیدی شود چراکه ملت مسلمان ایران همواره شایسته و برتر بوده و این را قرآن به ما وعده داده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به ملت ایران شجاعت، قدرت و عزت بخشید، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به کشوری سرآمد و برتر تبدیل شده و به لطف خداوند، نظام و انقلاب ما در مقابل هیچ زورگویی سر خم نمی کند.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: به طور قطع ملت بابصیرت ایران در انتخابات سال آینده، اقتدار و عزت کشور را به جهانیان ثابت خواهد کرد و با حضوری میلیونی در چای صندوق های رای، مشروعیت و محبوبیت بالای نظام را به جهان نشان خواهد داد.

آیین باشکوه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور به صورت رژه خودرویی و موتوری با حضور پرشور مردم در شهرستان ملایر برگزار شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) - خیابان ۳۰ متری شهید تاجوک، میدان امام حسین(ع) و خیابان ۳۲ متری شهید مطهری را با خودروی شخصی، موتور و دوچرخه طی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی