گام‌های عمیق و اساسی در رسیدگی به امور مردم در انقلاب برداشته شده است


گام‌های عمیق و اساسی در رسیدگی به امور مردم در انقلاب برداشته شده است

زاهدان- ایرنا- سخنران آیین جشن انقلاب در زاهدان با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: با وجود شرایطی که در گذشته هم به لحاظ اقتصادی، عمرانی و رفاهی عموم مردم بویژه در سیستان و بلوچستان شاهدش بودند گام‌های عمیق و اساسی در رسیدگی به امور مردم بعد از انقلاب اسلامی برداشته شده است.

به گزارش ایرنا منوچهر متکی روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: روح بلند و بزرگ امام (ره) تحولی عظیم در عمق، جان و فکر ملتی ستبر، شجاع و انقلابی به جا گذاشته و در ۲۲ بهمن ۵۷ سه مولفه اسلام، امام و مردم را در کنار هم قرار و پیروزی این انقلاب را تضمین کرد.

وی با بیان اینکه مردم ما ۴۲سال از فضای سنگین و سخت دشمنی و فتنه، آتش‌افروزی‌ها و دسیسه‌ها که هر کدامش برای از بین بردن و در هم شکستن مقاومت یک ملت کفایت می‌کرد عبور کرد افزود: این ملت فتنه‌های داخلی، جنگ تحمیلی، فشارها و تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی و شبیخون‌های فرهنگی همه را تجربه کردند و در این راستا با پیروی از تحلیل درست و روشنگری‌های به موقع و تدابیر هوشمندانه امام(ره) و رهبر معظم، این انقلاب را به اینجا رسانند.

وزیر اسبق وزارت امورخارجه کشورمان تاکید کرد: نگاه کلان در محرومیت‌زدایی و استقرار عدالت که شعار مستمر و همیشگی نهضت اسلامی، امام (ره )، رهبر معظم انقلاب و مطالبه اساسی مردم در سراسر کشور بوده است.

وی با بیان اینکه مردم از امام( ره) و رهبر معظم انقلاب با وجود سختی‌ها و مشکلات حمایت کردند افزود: ما از همه کسانی که در ۴۲ سال گذشته به مردم خدمت کردند و همچنین از مدیران قوی و سالمی که با سلامت و پاک دستی از کار مردم گره گشودند سپاسگزاریم.

متکی با بیان اینکه عده‌ای در خارج از این مرزها به دنبال افول انقلاب بوده و هستند تصریح کرد: فردی چهار سال در جایگاه رییس جمهوری آمریکا تمام تلاش‌های خود را برای به زانو درآوردن ملت بکار برد اما خودش به قبرستان تاریخ سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه این کلام و روش رهبری که آمریکا دوره افول خودش را می‌گذراند یک سخن دقیق مبتنی بر تحلیل واقع‌بینانه است بیان کرد: ترامپ در چهار حوزه سیاست خارجی تلاش داشت که کاری کند برای انتخابات دوره بعد مفید باشد.

سخنران محوری آیین جشن انقلاب در زاهدان با بیان اینکه شکستن مقاومت ایران از محورهای فعالیت ترامپ بود افزود: مردم ما سختی کشیدند اما پای اعتقادات خود ایستادند اگر آن روز در صدر اسلام بزرگان دین برای حفظ دین و منابع اعتقادیشان آنگونه پافشاری کردند امروز به تبعیت از آن بزرگان این مردم مقاومت خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی پهباد فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا در آب‌های‌ خلیج فارس پایین کشیده شد پیام روشن به دشمن این بود کسانی که قدم عملی برای تجاوز به جمهوری اسلامی بردارد پای او را قطع خواهیم کرد.

متکی با بیان اینکه اقدامات جنایتکارانه آمریکا در شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق خلاف همه مقررات بین‌المللی بوده چرا که آنان مهمان رسمی و دعوت شده این کشور بودند افزود: حق قوه قضاییه است که پرونده ترامپ را به عنوان امرکننده این جنایت بزرگ در محاکم بین المللی پیگیری کند.
وی بیان کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران در عین اسد رژیم آمریکا را آگاه ساخت که نظام اسلامی ایران در دفاع از ارزش‌ها تا کجا ایستاده است.

وزیر امور خارجه اسبق کشورمان با بیان اینکه سالگردهای انقلاب اسلامی برای مدیران کشور، مسوولان ۲ یادآوری دارد تصریح کرد: یک یادآوری داشته‌ها، دستاوردها و حقانیت این انقلاب است و اینکه باید باور کنیم که انقلاب اسلامی از پنج مرحله که فرمایش رهبر معظم انقلاب (انقلاب اسلامی،نظام اسلامی،دولت اسلامی، جامعه اسلامی وتمدن اسلامی) بوده عبور کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر