صیادمنش و زاهدی هم‌قدم شدند (عکس)


جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ اوکراین، در تیم زوریا لوهانسک جمع شد.

به گزارش "ورزش سه"، طی فصل ۲۱-۲۰۲۰ اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی به‌عنوان دو بازیکن ایرانی در تیم‌های اوکراینی حضور داشتند، اما این دو بازیکن قرار است در دور برگشت لیگ برتر این کشور هم‌بازی باشند و در کنار هم به میدان بروند.

شهاب زاهدی در دومین سال حضور در فوتبال اوکراین، در نیم‌فصل اول ۱۱ بار با پیراهن المپیک دونتسک به میدان رفت و ۸ گل به ثمر رساند، اما در نقل و انتقالات زمستانی راهی زوریا لوهانسک شد تا هم‌تیمی اللهیار صیادمنش، دیگر بازیکن جوان ایرانی شاغل در فوتبال این کشور شود.

زاهدی پس از انتقال پُر سر و صدا و قرارداد چهار ساله با زوریا لوهانسک در تمرینات این تیم حضور یافت و در مکان اردوی باشگاه‌اش که در زمین برفی بود، دست در گردن اللهیار صیادمنش وارد محل تمرین شد تا اولین برخورد این دو بازیکن ایرانی شکل بگیرد.

صیادمنش و زاهدی هم‌قدم شدند (عکس)

صیادمنش نیز علاوه بر ۶ حضور در مسابقات دور رفت لیگ برتر اوکراین و به ثمر رساندن یک گل، در رقابت‌های لیگ اروپا نیز توانست برابر لستر سیتی گلزنی کند و امیدوار است این روند خوب را در ادامه فصل حفظ کرده و داشته باشد.

یاران زاهدی و صیادمنش پس از وقفه دو ماهه مسابقات لیگ برتر اوکراین، روز شنبه هفته آینده در چهاردهمین بازی فصل باید به مصاف دِنسا، تیم سوم جدول بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد