میرتاج‌الدینی: مجلس تا پایان امسال بودجه 1400 را نهایی می‌کند


میرتاج‌الدینی: مجلس تا پایان امسال بودجه 1400 را نهایی می‌کند

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که دولت در کمتر از 10 روز لایحه بودجه را به مجلس بازگرداند، تا پایان سال در صحن به رای گذاشته می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : میرتاج‌الدینی: مجلس تا پایان امسال بودجه 1400 را نهایی می‌کند

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس رد شد و به دولت برگشت، به همین خاطر دولت نیز باید با اصلاح مواردی آن را به مجلس بازگرداند و در کمیسیون‌ها، به‌ویژه کمیسیون تلفیق مقرر شده است که بررسی بودجه به صورت فشرده انجام شود.

وی تصریح کرد: پیشنهادهای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به بودجه اضافه می‌شود و در صحن، بررسی را آغاز خواهیم کرد و پیش‌بینی می‌کنیم تا ۴۰ روز باقی مانده از سال، بودجه را نهایی کنیم. البته این امر بستگی به این دارد که دولت کمتر از ۱۰ روز بودجه را اصلاح و به مجلس بازگرداند تا بتوانیم قبل از سال ۱۴۰۰ آن را نهایی کنیم.

نائب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس کار بررسی بودجه را با سرعت انجام خواهد داد؛ چراکه کلیات آن قبلاً مورد بررسی قرار گرفته و ۱۰ درصد تغییرات آن نیاز به بازنگری خواهد داشت و پس از این در صحن به رای گذاشته می‌شود تا سال ۱۴۰۰ با بودجه کامل اقدامات انجام شود و نیازی به بودجه چند دوازدهم نباشد.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد