تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن


تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن

استاندار سمنان از حضور مردم انقلابی استان سمنان در یوم الله 22 بهمن 1399و خلق تصویری ناب از غیرت و همدلی ملت ایران در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

علیرضا آشناگر در این پیام عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به خداوند سبحان و همدلی ملت ایران آغازگر تحولی عظیم در کل دنیا بود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری متن پیام علیرضا آشناگر استاندار سمنان که نسخه‌ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

دهه ی فجر، آغازی مبارک بر تاریخ عظمت و سربلندی ملتی است که با اتحاد و همدلی و پیروی از امام راحل خویش دنیا را مات و مبهوت خویش ساخت و سلسله ی ۲۵۰۰ ساله ی طاغوت را در هم کوبید.

آری درخشش خورشید انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ همچون چراغی روشن در دل شب زدگان و محرومانی بود که در اوج خفقان و سرکوب رژیم ستم شاهی به تبعیت از مولا و امام خود فریاد هیهات من الذله سر داده و پرچم سرخ حسینی و عزت و افتخار را بر بلندای این سرزمین برافراشتند .

انقلاب اسلامی ایران با اتکا به خداوند سبحان و همدلی ملت ایران آغازگر تحولی عظیم در کل دنیا بود و نشان داد که در عصر قدرت نمایی شرق و غرب می توان چشم به یاری خداوند داشت و با وحدت و همدلی ، نظامی الهی و اسلامی را با رویکرد توجه به محرومان و پای برهنگان مستقر ساخت.‌

و اینک در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ پس از ۴۲ سال عمر پر برکت و افتخار آمیز انقلاب مفتخریم که بعنوان یک ایرانی و عضوی از جامعه ی رشید این سرزمین بر خود ببالیم و مباهات نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمند تر از گذشته و درخشنده تر از هر زمان دیگر جایگاه تاثیرگذار خود در عرصه تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای را تحکیم بخشیده و چراغ هدایت و عدالت خواهی ملت های رنج کشیده ی جهان را روشن ساخته است .

در این روز پر افتخار ملت ایران ، یاد و خاطره ی بزرگ معمار انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و برای رهبر معظم انقلاب ، ریاست محترم جمهور ، دولتمردان تدبیر و امید و سایر خدمتگزاران این نظام مقدس آرزوی طول عمر با عزت و با برکت و توفیق و سربلندی می نماییم.‌

اگر چه سایه ی شوم ویروس کرونا ، جشن فجر امسال را متفاوت تر از هر سال دیگر جلوه گر ساخت ، اما بی تردید حضور درخشان و مهر آفرین شما مردم رشید و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی خودرویی و ماشینی این روز بیاد ماندنی ، جلوه هایی بس بدیع و جذاب از اعتماد و همراهی تمامی هم وطنان عزیزمان با این رویداد تاریخی بزرگ ملت ایران خلق نمود و بار دیگر اتحاد و همدلی این ملت قهرمان را به رخ دنیا کشید و ثابت نمود که " برآن عهد که بستیم ، هستیم" .

اینجانب از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آئین نمادین راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندم .

إن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها