تحلیل امیر حاج‌رضایی درباره حضور علی کریمی در فدراسیون


امیر حاج‌رضایی درباره ورود علی کریمی به انتخابات می‌گوید: کریمی خیلی ساده وارد انتخابات نشده است و حتماً گروه مشاورانی دارند و حتماً اگر به آن صندلی برسند از یک کادر قدرتمند استفاده خواهد کرد. نوشته تحلیل امیر حاج‌رضایی درباره حضور علی کریمی در فدراسیون اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تحلیل امیر حاج‌رضایی درباره حضور علی کریمی در فدراسیون

امیر حاج‌رضایی: اگر علی کریمی رای نیاورد انتخابات مخدوش نیست!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۴
تحلیل امیر حاج‌رضایی درباره حضور علی کریمی در فدراسیون

امیر حاج‌رضایی درباره ورود علی کریمی به انتخابات می‌گوید: کریمی خیلی ساده وارد انتخابات نشده است و حتماً گروه مشاورانی دارند و حتماً اگر به آن صندلی برسند از یک کادر قدرتمند استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر حاج‌رضایی و تحلیل او درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و فضای انتخابات در همین زمینه. بخش هایی از حرف های تازه حاج رضایی را در زیر می خوانید؛

*من فقط اسم بهاروند را شنیدم و هیچ شناختی از ایشان ندارم بنابراین در موردش قضاوت نمی‌کنم، این را هم یادآور شوم مسئولین و کسانی که صلاحیت‌ها را تأیید یا تکذیب می کردند را نیز نمیشناسم اما، سوال مهمی که پیش می‌آید این است که چگونه است شما کسی را رد صلاحیت کردید که بیش از یک سال است که زمام امور فدراسیون فوتبال در دست ایشان است.

امیر حاج‌رضایی گفت:

*شاید بهاروند ابتدا صلاحیت این را داشته است که سرپرستی فدراسیون را بر عهده بگیرد اما الان چه اتفاقی افتاده است که در مدتی کوتاه صلاحیتش را از دست داده است. از تاریخ بیستم دی ماه که آخرین روز ثبت نام کاندیدا بود همه تأکید داشتیم که تمام مسائل انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال شفاف و بر اساس راستی آزمایی باشد ولی می بینیم که جزئیات را به اطلاع افکار عمومی نمی رسانند که چرا بهاروند آمد و حالا رد صلاحیت شد. چه اشکالی دارد که واضح و آشکار همه دلیل رد صلاحیت بهاروند را بدانند؟

امیر حاج‌رضایی گفت:

*تغییراتی در روسای هیأت چند استان به طور سریع انجام دادند و و با تشکیل مجمع رئیس جدید انتخاب کردند و درباره جزیره کیش هم رئیس فدراسیون به تنهایی می تواند تصمیم بگیرد و نیازی به مجمع نیست که بهاروند رئیس منطقه آزاد کیش را هم انتخاب کرد که شائبه ها را برای مهندسی انتخابات بیش‌تر می‌کند و در حالی که یک سال از زمان تصدی گری رئیس منطقه آزاد کیش باقی مانده بود، آن شخص را برکنار و فرد مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند و این را تأکید می کنم که به انتخابات پیش رو خوش بین نیستم.

امیر حاج‌رضایی گفت:

*جامعه فوتبال در این انتخابات نماینده دارد و با دوره‌های گذشته تفاوت دارد و خیلی از افراد معتقد بودند علی کریمی و دو نواب رئیس پیشنهادی او رد صلاحیت می شوند که با تأیید آنها جامعه اعتمادش جلب شد.

امیر حاج‌رضایی گفت:

*گذشته برایم تاریک بوده است و نمی خواهم گذشته را به ۱۰ اسفندماه بچسبانم ولی من را می ترساند، به این علت که در دوران های گذشته نیز خیلی کارها کردند، لابی کردند، اینو آن را دیدند تا هرچه که می خواست بشود اتفاق افتاد اما حالا از خلوت‌ها و نشست های پنهانی آگاهی نداریم و بازهم تکرار می کنم خوشبین نیستم و فوتبال را یک ورزش سیاسی می دانم بنابراین از نهادهای قدرتمند برای نشاندن آدم های مورد علاقه خود به صندلی ریاست فدراسیون فشارهایی وارد می شود.

امیر حاج‌رضایی گفت:

*منظور علی کریمی از استفاده نکردن از فعل رایزنی این بوده است که من اهل معامله نیستم. این نکته را هم یادآور شوم که اگر علی کریمی انتخاب نشود انتخابات مخدوش نیست ولی به عنوان یک فوتبالی تمایل دارم علی کریمی انتخاب شوند اما اگر انتخابات صحیح، شفاف و عادلانه صورت بگیرد هرکسی انتخاب شود اشکال ندارد.

امیر حاج‌رضایی گفت:

*کریمی خیلی ساده وارد انتخابات نشده است و حتماً گروه مشاورانی دارند و حتماً اگر به آن صندلی برسند از یک کادر قدرتمند استفاده خواهد کرد، ولی سابقه آن دو بزرگواری که ۱۴ سال تصدی فدراسیون را عهده دار بودند از ذهن من فراموش نمی شود. جالب است علی کفاشیان در برنامه‌ای شرکت می‌کنند و اصلاً پاسخگو نیستند و تنها می‌گویند اگر اینها آمدند و دو صعود به جام جهانی داشتند حتماً کارشان را درست انجام داده‌اند و ما آن ها را قبول داریم که من در پاسخ به کفاشیان لازم است بگویم قبل از انقلاب در سال ۱۹۷۸ دو قاره یک نماینده داشت و تیم ملی فوتبال ایران تنها نماینده آسیا و اقیانوسیه بوده است ولی آن دو دوره ای که زمان شما و همکارتان بود قاره آسیا ۴/۵ سهمیه داشته است و پشت آن سنگر نگیرید و خودتان را پنهان نکنید و به حیف و میل بیت المال بپردازید ، به پول‌هایی که به مربیانی که نباید پرداخت می‌کردید و پرداخت کردید و ده‌ها سوال است که پیرامون پرونده های مالی دو فدراسیون شما که ضابطین قضایی به آنها باید رسیدگی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی