امام جمعه نهاوند: پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را به خودکفایی رساند


امام جمعه نهاوند: پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را به خودکفایی رساند

همدان_ایرنا- امام‌جمعه نهاوند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق مهمی بود که کشور را از استعمار آمریکا نجات داد و به خودکفایی و اقتدار در عرصه‌های مختلف رساند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی روز چهارشنبه در سخنرانی آیین ویژه بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب در نهاوند، اظهار داشت: امسال با عمل به دستورات ستاد مقابله کرونا، راهپیمایی به‌صورت خودرویی برگزار شد تا یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز گرامی داشته شود.

وی اضافه کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان، انقلاب شکوهمند اسلامی با عزت و اقتدار به مسیر پرافتخار خود تا رسیدن به اهداف عالیه ادامه می‌دهد.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکا که منافع خود را از دست ‌رفته می‌دیدند بلافاصله بعد از انقلاب با انواع توطئه‌ها و نیرنگ‌ها سعی در نابودی انقلاب داشتند و با طراحی گسترده همچنان مشغول برنامه‌ریزی هستند.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی یاداوری کرد: زمانی صدام و سپس منافقین را به جان انقلاب انداختند، پس از آن فتنه‌های مختلف طراحی و تحریم‌های ظالمانه‌ای عایه کشور اعمال شد و در سال‌های اخیر نیز داعش را باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد، تجهیز و پشتیبانی کردند.

امام جمعه نهاوند: پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را به خودکفایی رساند

وی عنوان کرد: با این ‌همه توطئه و دشمنی ولی به یاری خدا انقلاب اسلامی روزبه‌روز پیشرفت کرده و امروز باقدرت و در اوج عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: در ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد با وجود تحریم‌ها و تهدیدها، پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم که در دنیا کم‌ نظیر است.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی تاکید کرد: راه عبور از توطئه‌های دشمنان و رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی در وحدت، عمل به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم است.

یوم الله متفاوت در نهاوند

امام جمعه نهاوند: پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را به خودکفایی رساند

مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به واسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شیوه‌ای متفاوت و تماشایی در شهرستان نهاوند برگزار شد و مردم نهاوند در این مراسم حضوری پرشور داشتند.

مردم حماسه‌ساز نهاوند در بهمن تماشایی امسال به‌صورت خودرویی مراسم سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار کردند و بار دیگر نشان داند پایبند به انقلاب اسلامی هستند.

این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۹ صبح از مقابل فرمانداری شهرستان شروع شد و خودروها که به پرچم مقدس ایران اسلامی منقش شده بودند به همراه موتورسوارانی که پرچم را حمل می‌کردند پس از عبور از خیابان‌های سطح شهر جلوه‌ای خاص به مراسم امسال بخشیدند.

امام جمعه نهاوند: پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را به خودکفایی رساند

خودروها و موتورسیکلت‌ها پس از عبور از خیابان‌های سطح شهر به میدان امام خمینی(ره) و سپس میدان ابوذر و درنهایت برای تجدید پیمان با شهدا در مسیر گلزار شهدای شهرستان حرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت