اعضای کانون «شهید سلیمانی»، قبور شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند


اعضای کانون «شهید سلیمانی»، قبور شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند

حجت الاسلام رضایی ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبور شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبور شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با اشاره به اینکه اعضای این کانون با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدا و امام شهدا پیمان و عهدی دوباره بستند، اظهار کرد: اعضای کانون بر ادامه راه شهدای گرانقدر و تجدید پیمان و عهد با آرمان‌ های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» شکل گرفت، افزود: اعضای این کانون با حضور در کنار قبور شهداء نشان دادند که نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ همچنان برای دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا، مقام معظم رهبری و اهداف حضرت امام خمینی (ره) آماده هستند و تا آخرین قطره خون خود این راه را ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: افرادی سر سفره انقلاب نشسته اند که باید باور داشته باشند که شهدا هیچ وقت به دشمن و وعده های دشمن دل نبستند و در عصر کنونی هم مسئولین باید به هیچ عنوان به دشمن و وعده های دروغین دشمن دل نبندند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران