امام جمعه پردیس: دشمنان از انقلاب و نام سردار سلیمانی وحشت دارند


امام جمعه پردیس: دشمنان از انقلاب و نام سردار سلیمانی وحشت دارند

تهران-ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: امروز دشمنان ما از نام انقلاب، بسیج و سردار سلیمانی وحشت دارند و ما نباید هیچ قانونی را به قانون انقلاب ترجیح بدهیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در آیین راهپیمایی خودرویی شهرستان پردیس ضمن تقدیر از حضور پر شور شهروندان، اظهار داشت: چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب را با حضور پر شور جشن می گیریم و مردم ولایتمدار ما با استقامت و ایمان پایندی خود را به دشمنان نظام نشان دادند و آنها را به عقب راندند.

وی با اشاره به فروریختن ابهت کاخ سفید، اظهار داشت: سران کاخ سفید که خود را ارباب دنیا می‌دانستند و تحریم های ایران را امضا می کردند امروز دیگر توانی برای مدیریت ندارند و ایران هراسی بر جان آنها افتاده است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با استقامت و پایداری انقلاب را حفظ کردیم و به اوج رساندیم و نباید در تدبیر امور به دیگران اجازه دخالت بدهیم.

حسینی با اشاره به موقعیت متزلزل آمریکا، اظهار داشت: این کشور از جبهه مقاومت می ترسد و این ترس نتیجه استقامت بلند مدت مردم ما در مقابل مشکلات تحمیل شده از سوی دشمنان نظام است.

وی افزود: مردم ما بعد از گذشت ۴۲ سال با حضور پرشور خود به دنیا و دشمنان نشان دادند که پای بند نظام هستند و به سایه گسترده انقلاب خود در نقاط مختلف دنیا افتخار می کنند.

به گزارش ایرنا، هزاران خودرو در راهپیمایی خودرویی شهرستان پردیس از شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود حضور داشتند و اجرای سرود، قرائت بیانیه و سوزاندن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی از دیگر بخش های این آیین بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان