فجر 99، حماسه حضور مردم از نگاه مسئولان شهرستان ری


فجر 99، حماسه حضور مردم از نگاه مسئولان شهرستان ری

شهرری ـ ایرنا ـ مردم شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی خود از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم امام (ره) بار دیگر قدرت ملی، انسجام و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایطی امسال برگزار شد که ستاد ملی کرونا نحوه برگزاری آن را از پیاده روی به خودرویی و موتوری تغییر داده بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری و نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلامشهر با حضور در آیین راهپیمایی موتوری این شهرستان ضمن قدردانی از حضور مردم در این آیین ملی، حل مشکلات اقتصادی و ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان را پاداش مناسبی برای قدردانی از این حضور برشمردند.

حضور مردم در صحنه بیانگر وحدت و همدملی ملت ایران است

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ری با بیان اینکه مردم قدرشناس این شهرستان در شرایط سخت کرونایی هم با شکوه تمام جشن پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند به خبرنگار ایرنا، گفت: حضور مردم در صحنه بیانگر وحدت و همدملی ملت ایران است

حسین توکلی کجانی، اظهار داشت: ۲۲ بهمن یک جشن ملی است که مردم شهرستان ری امسال با حرکت از حرم عبدالعظیم(ع) تا حرم امام خمینی(ره) آن را جشن گرفتند.

وی با تاکید براینکه جشن مردم در روز ۲۲ بهمن پیام وحدت، همدلی و انسجام را برای جهانیان مخابره می کند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در شرایط سخت کرونا در صحنه علاوه بر جهانیان پیام کار و ایجاد رفاه بیشتر را به مسئولان دارد.

توکلی یادآور شد: مردم خداجوی جنوب تهران با تمام مشکلاتی که کرونا و تحریم های ظالمانه در معیشت، کار و رفاه آنان ایجاد کرد اما امروز بیش از گذشته در با خودروها و موتورهایشان به صحنه آمدند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه کار ما مسئولان را در خدمت رسانی به آنان بیشتر از گذشته مشکل کرده است چرا که باید جواب در خور توجهی به این همه عشق و علاقه مردم و به ویژه جوانانی داد که امروز از مشکل بیکاری و گرانی رنج می برند داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به اینکه جان مردم از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت دارد، گفت: امسال براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و تصمیمات استانی قرار براین شد که راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت خودرویی و موتوری از حرم عبدالعظیم(ع) آغاز و در حرم امام خمینی(ره) پایان یابد.

حضور مردم نشانه پویایی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه شهرستان ری در به خبرنگار ایرنا، گفت: حضور مردم در جشن بزرگ ۲۲ بهمن در شرایط سخت کرونایی نشانه پویایی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سید علی یزدیخواه اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن ماه یک مقطع نورانی از تاریخ معاصر ایران است که در آن امام (ره) با ایجاد وحدت و همدلی در میان مردم باعث شده طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله حکومت شاهنشانی در ایران بسته شود.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در سایه وحدت آفرینی امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، خاطرنشان کرد: استمرار و ادامه حیات این نظام نیز فقط با حضور مردم در صحنه و پیروی از ولی فقیه موثر می شود.

یزدیخواه اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به رغم تمام نقاط ضعف و قوتی که دارد امر مبارکی بود که موجب رهایی ملت از دست طاغوت و ظالمان پهلوی شد.

این نماینده مجلس مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را از مهمترین مسائل روز کشور برشمرد و اظهار امیدواری کردبا تلاش همه مسئولان این موارد برطرف و رفاه هم میهنان افزایش یابد.

یزدیخواه اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور بیشتر به خاطر تحریم های ظالمانه چهاردهه گذشته ایجاد شده است ولی امروز به رغم تمام فشارها و تحریم های ایران اسلامی در مباحثی مانند پزشکی، هسته ای، هوافضا و سایر عرصه های علمی در جهان پیشتاز است.

وی تاکید کرد: پیشرفت پزشکی ایران طی ۴۲ سال گذشته به گونه ای بوده که امروز کشورهای اروپایی در صف خرید واکسن ایرانی کرونا هستند.

یزدیخواه با اشاره به اینکه ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته همواره در حوزه های علمی نیز تحریم بوده است، گفت: تمامی این تحریم های موجب شکوفایی جوانان ایرانی شده است به گونه ای که امروز مهندسان کشورمان پنج هزار مگا وات نیروگاه در خارج از کشور ساخته اند و به آن خدمات مهندسی می دهند.

امسال که امکان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند سال های قبل میسر نبود تمامی شرکت کنندگان در این جشن ملی خودروها و موتورهای خود را با عکس هایی از شهدای مدافع حرم به خصوص حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران تزیین کرده بودند.

پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به عنوان نماد و اقتدار در دست همه شرکت کنندگان در این مراسم بود و این پرچم ها و نماد ها در طول مسیر از خودروهای و موتورهای صحنه زیبایی از وحدت و انسجانم را ایجاد کرده بود.

حضور جوانان در راهپیمایی موتوری و خودرویی امسال نسبت به سال های گذشته نیز افزایش چشمگیری داشت و این جوانان بودند که سوار بر موتور شعارهای ضد استکباری سر می دادند.
شعارهای انقلابی امسال با حضور گسترده جوانان و بسیجیان پرشورتر از گذشته برگزار و ساماندهی شد، و این جوانان بودند که در هر نوع از خدمتی دریغ نکردند و از توزیع پرچم گرفته تا حمل ادوات صوتی و باز گشایی مسیرهای محل عبور کوتاهی نکردند.
جوانان با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی پایبند هستند.
استمرار شعار "مرگ بر آمریکا"

مردمی که امروز با خودروها و موتورهایشان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ری حضور پیدا کرده بودند، شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر رژیم صهیونیستی" سر دادند.

شرکت کنندگان در این مراسم در جوار حرم مطهر امام راحل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به رخ کشیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین