استاندار اردبیل: مراسم 22 بهمن امسال باشکوه برگزار شد


استاندار اردبیل: مراسم 22 بهمن امسال باشکوه برگزار شد

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا آیین‌های بزرگداشت چهل و دمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این استان بسیار باشکوه برگزار شد.

اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان خلخال به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری ویژه برنامه‌هایی همچون رژه خودروی و موتوری با حضور اقشار مختلف مردم جایگزین مناسبی برای راهپیمایی شد و حضور مردم مناطق مختلف استان در این آیین‌ها پرشور بود.

وی با قدردانی از مردم و مسئولان در برگزاری هرچه باشکوه مراسم ۲۲ بهمن امسال گفت: در شهر خلخال هم حضور مردم انقلابی در ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در نوع خود کم نظیر بود.

به گزارش ایرنا، در شهرستان خلخال نیز در ویژه برنامه گرامیداشت ۲۲ بهمن صدها دستگاه خودرو، موتورسیکلت در حالی‌که مزین به پرچم‌های بزرگ و کوچک ایران بودند در خیابان ها و معابر این شهر به حرکت در آمدند.

حضور خودجوش بسیاری از دوچرخه‌سواران و شهروندان خلخال با خودرو و موتورسیکلت شخصی و در حالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را با خود حمل می‌کردند جلوه‌های زیبایی به مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امروز این شهر بخشید.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج