فرماندار خور و بیابانک: حضور مردم در مراسم 22 بهمن، دشمن را ناامید کرد


فرماندار خور و بیابانک: حضور مردم در مراسم 22 بهمن، دشمن را ناامید کرد

اصفهان _ ایرنا _ فرماندار خور و بیابانک گفت: مردم با حضور پُرشور خود در مراسم 22 بهمن امسال، دشمن را ناامید کردند و نشان دادند که پشت نظام و رهبری ایستاده‌اند.

عباس نظام‌الاسلامی، روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در شهرستان خور و بیابانک در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم با حضور پُرشور خود در این راهپیمایی نشان دادند که با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو نیز حاضر خواهند شد و ضربه کوبنده دیگری بر سیاست‌های دشمن که ایجاد تفرقه بین مردم است، خواهند زد.

وی با بیان‌اینکه هیچگونه تحریم و مشکلات اقتصادی نمی‌تواند بین مردم و نظام تفرقه ایجاد کند، گفت: در چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی، دشمنان انقلاب و مردم نتواسته‌اند آسیبی به این کشور بزنند.

نظام‌الاسلامی با تاکید براینکه دشمن در تلاش است تا انتخابات و حضور مردم را در آن را کمرنگ نشان دهد، اظهار داشت: با این وجود، مردم ما جواب دندان شکن دیگری به دشمنان خواهند داد.

وی افزود: مردم این شهرستان مانند مردم سراسر کشور با تبعیت از امام و منویات رهبر معظم انقلاب، حضوری باشکوه در مراسم ۲۲ بهمن امسال داشتند و باردیگر اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

فرماندار خور و بیابانک خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن یادآور حماسه ملتی است که پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی، با سردادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، بذر امید و بیداری را در دل آزادیخواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور کردند.

نظام الاسلامی افزود: ملت متدین ایران در بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان خور و بیابانک همزمان با سراسر کشور، امسال برای نخستین بار بخاطر شرایط کرونایی، به‌شکل موتوری و خودرویی برگزار شد.

شهرستان مبارکه در ۳۹۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا