بهره‌مندی بیش از 17 هزار بیمار کرونایی از خدمات بیمارستان‌های قزوین


بهره‌مندی بیش از 17 هزار بیمار کرونایی از خدمات بیمارستان‌های قزوین

قزوین - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون 17 هزار و 401 شهروند استان در بیمارستان‌ها بستری شده و از خدمات درمانی بهره مند شده‌اند.

دکتر پیمان نامدار شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی بستری ها برای بیماران ۲ بار بوده است، اظهار داشت: تاکنون متاسفانه یک هزار و ۲۸۶ شهروند استان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

این مسوول حوزه بهداشت و درمان گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند.

نامدار اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۰ بیمار قطعی مبتلا (سرپایی و بستری) در استان قزوین مورد شناسایی قرار گرفته و بستری های جدید نیز ۳۳ نفر بوده است.

وی یادآور شد: حال ۱۵ تن از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان قزوین بدحال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: ۲۸ تن از بیماران بستری شده در شبانه روز گذشته بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شدند.

نامدار یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی در استان قزوین جان خود را از دست دادند و به جمع جان باختگان این ویروس پیوستند.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و آغاز واکسیناسیون سراسری بتوان گام های بلندی را در کاهش تعداد مبتلایان و مهار کرونا در سطح کشور و استان قزوین برداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان