آئین اختتامیه جشنواره ورزشی شیران علوی برگزار شد 


آئین اختتامیه جشنواره ورزشی شیران علوی برگزار شد 

شامگاه امشب 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آئین اختتامیه جشنواره ورزشی شیران علوی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان شامگاه امشب ۲۲ بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آئین اختتامیه جشنواره ورزشی شیران علوی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان در سالن کنفرانس فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.


«مجید خوبی زاده» در این آئین ضمن تشکر از امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) جیرفت، گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از کانون های شاخص جنوب کرمان و نیز سال گذشته جزء کانون های برتر کشوری حائز رتبه شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: جشنواره ورزشی شیران علوی از ایده های این کانون فرهنگی هنری است که در ایام الله دهه فجر برگزار شده و امشب شاهد اختتامیه این جشنواره هستیم.


وی بیان کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از مسجد تراز اسلامی و همبستگی بین اقشار مختلف مردم با امام امت است.


خوبی زاده با اشاره به ویژگی های مسجد تراز اسلامی، خاطرنشان کرد: مسجد تراز مسجدی است که در صدر اسلام با مردم در ارتباط بوده و در زندگی اجتماعی مردم نقش بسزایی داشته است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: فعالیت در مساجد به واسطه امام جماعت خوب و مکانت مسجد شکل می گیرد و مسجدی که در راستای تراز اسلامی فعالیت کند قطعا موفق تر عمل می کند.


شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی شیران علوی از ۳ تیم برتر در رشته فوتسال، ۳ نفر از آقایان برگزیده در رشته دو میدانی، ۴ نفر از بانوان برگزیده در رشته دو میدانی، ۳ نفر از بانوان رشته دارت و ۲۴ نفر از کودکان شرکت کننده در رشته بازی در خانه تجلیل شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا