انقلاب اسلامی ایران حاوی یک پیام بزرگ برای همه جهان بود


انقلاب اسلامی ایران حاوی یک پیام بزرگ برای همه جهان بود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، مریم اردبیلی، پزشک و آینده پژوه از ایران یکی از فعالان زن است که معتقد است انقلاب فقط برای ایران نبود بلکه یک پیام بزرگ و دوستی برای همه مردم دنیا بود. او در همین رابطه به نقش حضرت فاطمه زهرا در تاثیر گذاری بر زنان اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا الگوی بزرگ ما بود که همه زندگی اش را فدای راه اسلام کرد که...

انقلاب اسلامی ایران حاوی یک پیام بزرگ برای همه جهان بود
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، مریم اردبیلی، پزشک و آینده پژوه از ایران یکی از فعالان زن است که معتقد است انقلاب فقط برای ایران نبود بلکه یک پیام بزرگ و دوستی برای همه مردم دنیا بود. او در همین رابطه به نقش حضرت فاطمه زهرا در تاثیر گذاری بر زنان اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا الگوی بزرگ ما بود که همه زندگی اش را فدای راه اسلام کرد که واقعا مثالی برای همه بشر در تمام طول تاریخ است.

به گفته او زنان در تمام جنبش های آزادی خواه در سراسر دنیا نقش کلیدی داشته اند و حتی در انتقال تجربیات خود به نسل های بعدی هم نقش اساسی را ایفا می کنند. امام خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی جمله بسیار کلیدی دارند که می گویند انقلاب ایران بدون کمک و حمایت زنان نمی توانست به سرانجام برسد. ایشان همواره تاکید کردند که زنان باید در جای جای این کشور نقش خود را ایفا کنند و همین طور رهبر معظم انقلاب هم همواره بر این موضوع تاکید می کنند که نقش زنان در اجتماع بسیار انکار ناپذیر و بزرگ است.

این فعال زنان در ادامه تصریح کرد: زنان قطعا در آفریقای جنوبی هم بر ضد آپارتاید نقش های اساسی داشتند که اگر این اتفاق نمی افتاد و آنها مشارکت نمی کردند. اصلا آپارتاید برچیده نمی شد. در شرایطی که متاسفانه امروزه بشر با مشکلات فرهنگی و فقر رو به رو است این اعتقاد وجود دارد که اگر زنان در سراسر دنیا دست به دست هم دهند هر تغییر مثبتی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت