حضور دانشجویان امیرکبیر برای گذراندن دروس عملی از ترم آینده در دانشگاه


حضور دانشجویان امیرکبیر برای گذراندن دروس عملی از ترم آینده در دانشگاه

معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر از برگزاری دروس عملی این دانشگاه به صورت حضوری در ترم آینده خبر داد.


معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر از برگزاری دروس عملی این دانشگاه به صورت حضوری در ترم آینده خبر داد.

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دروس عملی دانشجویان این دانشگاه در ترم آینده اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر دروس عملی برای دانشجویان در اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ به صورت فشرده و حضوری برگزار خواهد شد.

او افزود: معاونت آموزشی حضور دانشجویان را در ترم آینده برای گذراندن دروس عملی فراهم کرده و ما هم در قالب معاونت دانشجویی دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان را فراهم کرده ایم تا از این نظر مشکلی نداشته باشند.

خرسندی تصریح کرد: برخی از دانشکده‌ها به صورت دوره‌ای دروس عملی ترم آینده را برای دانشجویان شروع کرده اند و به همین ترتیب دانشکده‌های دیگر همین روند را تا چند روز آینده آغاز می‌کنند و جای هیچ نگرانی نیست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه در کارشناسی ارشد و دکتری درسی به نام آزمایشگاه وجود ندارد، تاکید کرد: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها مختص به دوره کارشناسی است و در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بیشتر شامل پروژه‌های منفرد و فردی می‌شود که دانشجویان آن‌ها را انجام می‌دهند و دروسی که نیاز به حضور افراد در دانشگاه بود با دریافت اسکان توانسته اند از تابستان ۹۹ در دانشگاه حضور یابند و تکالیف خود را انجام دهند.

خرسندی در پایان یادآوری کرد: با اخذ مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را به دانشجویان تحصیلات تکمیلی داده ایم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها حضور یابند تا برای گذراندن دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از ساخت خوابگاه‌های جدید در دانشگاه امیرکبیر تقویت استارت‌آپ‌ها؛ اولویت دانشگاه امیرکبیر/ لزوم استفاده از ظرفیت‌ها در اجرای پروژه‌های مشترک با صنایع دستیابی دانشگاه امیر کبیر به دانش تصفیه آب میادین نفتی دانشگاه امیرکبیر در تمام رتبه بندی‌های دنیا وجود دارد/ فعالیت‌های علمی دانشگاه کاربردی می‌شود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...