اکران فیلم‌های جشنواره فجر در گلستان به ایستگاه آخر رسید


اکران فیلم‌های جشنواره فجر در گلستان به ایستگاه آخر رسید

گرگان - ایرنا - اکران فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان گلستان با رسیدن به ایستگاه آخر؛ کارش را پایان داد.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا در هشتمین و آخرین شب اکران فیلم‌های جشنواره فجر سی و نهم در گرگان، فیلم "تی‌تی" به کارگردانی "آیدا پناهنده" اکران شد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در گلستان به ایستگاه آخر رسید
اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سایر مراکز استان‌های منتخب کشور از ۱۵ بهمن ماه به مدت هشت شب در ۲ سالن پردیس سینمایی عصر جدید گرگان انجام شد.
در هر شب اکران این فیلم‌ها ۲ فیلم به نمایش گذاشته شد و علاقمندان سینما بطور همزمان در یک سانس و ۲ سالن مجزا به تماشای فیلم‌ها نشستند.
امسال برای نخستین بار هر ۱۶ فیلم‌ راه یافته به جشنواره فیلم فجر؛ همزمان با تهران در استان‌های منتخب هم به نمایش درآمد.
با توجه به محدودیت ناشی از کرونا، بخش‌های سینمای کودک و بین‌المللی جشنواره فیلم فجر حذف شد و مدیران سینمایی موظف به رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.
بر اساس یکی از بندهای شیوه‌نامه بهداشتی، در هر سئانس امکان پذیرش تماشاچی به اندازه یک سوم ظرفیت کل سالن‌ها برنامه ریزی شد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در گلستان به ایستگاه آخر رسید
در گرگان از نخستین روز و اولین سئانس اکران تا آخرین شب میزبانی این دوره از جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های "روشن" به کارگردانی "سیدروح‌الله حجازی"، "روزی روزگاری آبادان" به کارگردانی "حمیدرضا آذرنگ"، "زالاوا" به کارگردانی "ارسلان امیری"، "شیشلیک" به کارگردانی "امیرحسین مهدویان"، "مامان" به کارگردانی "آرش انیسی"، "ابلق" به کارگردانی "نرگس آبیار"، "تک‌تیرانداز" به کارگردانی "علی غفاری"، "مصلحت" به کارگردانی "حسین دارابی"، "بی‌همه چیز" به کارگردانی "محسن قرایی"، "ستاره بازی" به کارگردانی "هاتف علیمردانی"، "یدو" به کارگردانی "مهدی جعفری"، "رمانتیسم عماد و طوبا" به کارگردانی "کاوه صباغ‌زاده"، "منصور" به کارگردانی "سیاوش سرمدی"، "خط فرضی" به کارگردانی "فرنوش صمدی"، "گیجگاه" به کارگردانی "عادل تبریزی" و "تی‌تی" به "آیدا پناهنده" به نمایش درآمد.

استان گلستان با ۱۴ شهرستان مجموعا ۸ سینما با ۱۴ سالن نمایش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!