امام جمعه اراک از حضور مردم در آیین 22 بهمن تقدیر کرد


امام جمعه اراک از حضور مردم در آیین 22 بهمن تقدیر کرد

اراک _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در آیین 22 بهمن‌ماه تقدیر و خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در این مراسم بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: مردم انقلابی و مومن استان مرکزی یکبار دیگر با حضور آگاهانه در آیین ۲۲ بهمن حمایت خود را از انقلاب اسلامی و حریم ولایت به جهانیان نشان دادند.

در این پیام آمده است: ملت آگاه، بیدار و زمان شناس ایران اسلامی با حضور گسترده خود در آئین ۲۲ بهمن نشان داد که بعد از ۴۲ سال از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان در پایبندی به آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانسنگ این خیزش عظیم دینی و مردمی مستحکم و پایدار است.

در بخش دیگری خاطرنشان شده است: دشمنان نظام اسلامی بدانند که مردم ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، مسیری را که امام راحل با انقلاب اسلامی ترسیم کرده است با افتخار ادامه می‌دهد و توطئه‌های آنان نمی‌تواند ملت ایران را از این مسیر خارج کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام افزوده است: ملت غیور ایران اسلامی یک‌بار دیگر نشان داد که ۲۲ بهمن را که مظهر اقتدار، عزم و عزت ملی و نمادی از وفاق و وحدت ملّت است ارج می‌نهد و برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی با ایمان و اراده مسیر را با افتخار ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از این پیام گفته شده است: ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم شریف و انقلابی استان مرکزی با وجود تنگناهای اقتصادی و معیشتی و با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، با اداره‌ای وصف ناپذیر در میدان ۲۲ بهمن حاضر شدند و پشتیبانی خود از انقلاب شکوهمند اسلامی را فریاد زدند.

امام جمعه اراک از آحاد مردم استان مرکزی که به دلیل بحران کرونا و لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ و صیانت از سلامت عمومی آیین گرامیداشت روز ۲۲ بهمن با شیوه و دستورالعملی جدید برگزار کردند و برگ دیگری از تاریخ پرافتخار و زرین ایران اسلامی را ثبت کرده و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند، تشکر کرده و و آرزوی توفیقات روزافزون ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و طول عمر با عزت و افتخار رهبر معظم انقلاب را از خداوند منان مسئلت کرده است.

آیین پیروزی چهل و سومین سالروز انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت رژه موتوری و خودرویی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید