هفت داور یزدی لیگ‌های فوتبال کشور را قضاوت می‌کنند


هفت داور یزدی لیگ‌های فوتبال کشور را قضاوت می‌کنند

یزد- ایرنا- رییس کمیته داوران هیات فوتبال یزد گفت: علی زارع شاهی، وحید امراللهی و سید مصطفی بوجار برای قضاوت لیگ نوجوانان و ابوالفضل جعفرپور، حامد اقبال، حسین دهقان ‌نیری و احمدعلی بقایی برای لیگ امید قهرمانی باشگاه‌های کشور دعوت شدند.

عباس جدیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این افراد امروز از ساعت ۱۴ در استان‌های اصفهان و هرمزگان قضاوت مسابقات را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانی نوجوانان بین تیم‌های سپاهان اصفهان و افشید قم و لیگ امیدهای کشور بین تیم‌های تیپ تکاور بندرعباس و شاهین شهرداری بوشهر برگزار می‌شود.

وی به ظرفیت داوران فوتبال یزد اشاره کرد و ادامه داد: حضور داوران استان در قضاوت لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور جزو اولویت‌های مهم هیات فوتبال است .

استان یزد ۲۰۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که از این تعداد ۷۵ نفر آنها فعال و از این تعداد ۲۰ نفر بانوان هستند.

این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ،۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

همچنین شانزدهم بهمن ماه جاری زهرا صالحی و عاطفه نمرودی برای لیگ برتر فوتسال و محمدعلی رضایی و ابوالفضل گرجی برای قضاوت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دعوت شدند.

این ۲ لیگ مطرح قهرمانی کشور روز جمعه ۱۷ بهمن‌ماه جاری به ترتیب در رفسنجان و اراک برگزار شد.

معرفی داوران استان برای قضاوت لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور به خصوص در لیگ برتر جزو اولویت‌های مهم هیات فوتبال است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی