انتشار خبر تعطیلات فردا جمعه/ جولان پزشک فیلسوف در زمین فوتبال، جامعه و سیاست


انتشار خبر تعطیلات فردا جمعه/ جولان پزشک فیلسوف در زمین فوتبال، جامعه و سیاست

«سوکراتس برازیلیرو سامپائو د سوزا ویرا د الیویرا» ملقب به دکتر سوکراتس. با ریش و موهای فر و سیگار کشیدن‌های مداوم. دوستداران فوتبال، سوکراتس را به خاطر رهبری تیم ملی برزیل در جام‌های جهانی 1982 و 1986 به یاد دارند. یک فوتبالیست خاص، یک آدم متفاوت.

«خبرجنوب تعطیلات» در شماره جدید خود به جنبه‌های مختلف دوران بازی و فعالیت‌های سیاسی – اجتماعی سوکراتس، پزشک فوتبالیست پرداخته است.
دیگر عناوین مهم سی‌ونهمین‌ شماره «خبرجنوب تعطیلات» که فردا جمعه منتشر می‌شود، عبارتند از: سفر به دو شهر جادویی، گرفتن گریبان فراری‌های زندگی(درباره نقش‌آفرینی‌های رویا نونهالی به بهانه تولد 58 سالگی‌اش)، پرونده‌ای برای زیبارویان مرموز، مردان صلح (یادی از سلطان قابوس و خاویر پرز دکوئیار)، «فروغ» کدام شعرهایش را دوست نداشت؟، از قانون 5 ثانیه پیروی نکنید و رازهای رفتار پرخاشگرانه کودکان.

■ ■ ■

لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات»، جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا از آن پس، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی42 سال گذشته در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.

2323

کد خبر 1485116

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !