صبحانه ورزشی 1399/11/23؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته / از گلزنی طارمی برابر براگا تا نزدیک شدن فرهاد به ذوب آهن


صبحانه ورزشی 1399/11/23؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته / از گلزنی طارمی برابر براگا تا نزدیک شدن فرهاد به ذوب آهن

مهدی طارمی برابر براگا موفق به گلزنی شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/11/23؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

براگا 1-1 پورتو؛ سناریوی تکراری

در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، پورتو مهمان براگا بود که این بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ سناریوی این بازی دقیقا شبیه به بازی لیگ بود. در آن بازی پورتو که 2 بر 0 از حریف خود جلو بود، با تعویض طارمی و اخراج خسوس کرونا، 10 نفره شد و 2 گل دریافت کرد و نتیجه 2-2 شد. اما در این بازی؛ مهدی طارمی در دقیقه 9 گل اول تیمش را به ثمر رساند. لوئیز دیاز در دقیقه 70 اخراج شد، مهدی طارمی در دقیقه 87 از زمین بازی خارج شد، ماتئوس اوریبه در دقیقه 97 دومین اخراجی پورتو شد و براگا در دقیقه 102 گل تساوی را به ثمر رساند.

از حواشی این بازی می توان به دقایق آخر اشاره کرد که آمبولانس در پی مصدومیت یکی از بازیکنان، وارد چمن شد اما به سختی و با کمک سایرین بیرون رفت و همین باعث شد که بازی 12 دقیقه وقت اضافه داشته باشد.

فرهاد مجیدی آماده سفر به اصفهان

پس از برکناری رحمان رضایی از هدایت ذوب آهن، در حالی که اسامی زیادی مثل مجتبی حسینی، هومن افاضلی، منصور ابراهیم زاده، مهدی رجب زاده، فرهاد مجیدی و ساکت الهامی برای هدایت تیم ذوب آهن مطرح بود، شنیدیم نزدیک ترین گزینه به نیمکت ذوب آهن فرهاد مجیدی است.

به گزارش طرفداری؛ از اطرافیان فرهاد مجیدی شنیدیم که وی آماده شده است برای هدایت ذوب آهن به اصفهان سفر کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و طرفین در جزئیات به توافق برسند، به احتمال زیاد پس از بازی این هفته ذوب آهن در آخرین هفته نیم فصل اول که با حضور دستیار رحمان رضایی روی نیمکت این تیم انجام می شود، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با ذوب آهن قرارداد می بندد.

البته این موضوع نیاز به تایید هیات مدیره ذوب آهن دارد و کارهای توافق با او در حال انجام است.

از اصفهان نیز خبر می رسد که فرهاد مجیدی تنها گزینه ذوبی ها نیست ولی با توجه به شرایط پیش آمده و ماندن مجتبی حسینی در نفت، مجیدی نزدیک ترین گزینه به نیمکت ذوب آهن است.

پیدا شدن جسد بی جان پارتنر سابق ژروم بواتنگ، یک هفته پس از جدایی!

کاسیا لنهارت، پارتنر سابق ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ در 25 سالگی فوت شده است. جسد بی جان پارتنر سابق بواتنگ، روز سه شنبه در آپارتمان محل اقامتش در برلین، به دست نیروهای پلیس پیدا شده است.

به گزارش مارکا، پس از 15 ماه رابطه لنهارت و بواتنگ، هفته گذشته آن ها از یکدیگر جدا شدند. پلیس برلین پس از انجام تحقیقات، دریافته مرگ شریک سابق بواتنگ در اثر قتل نبوده است. بواتنگ هفته گذشته پس از تصادف و مثبت شدن تست الکلش گفت:

مسئولیت این اتفاق را برعهده می گیرم. از تمام کسانی که به آن ها آسیب زدم، عذر می خواهم، به خصوص پارتنر سابقم ربکا و فرزندانم. کاسیا مرا تهدید کرد که دوران حرفه ای ام را خراب می کند و کاری می کند فرزندانم را از دست بدهم. او همیشه مرا متهم می کرد که کتکش می زنم.

بواتنگ، پارتنر سابقش را به اخاذی و خراب کردن رابطه اش با فرزندانش متهم کرده بود. کاسیا لنهارت نیز بواتنگ را فردی شیطان صفت دانسته بود و گفته بود به زودی حقایق را در خصوص این مدافع بایرن مونیخ فاش خواهد کرد اما زمان می خواهد.

ماشین سازی رسما با انتقال پیمان بابایی به استقلال مخالفت کرد

باشگاه ماشین سازی نسبت به پیشنهاد استقلال به پیمان بابایی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کانال رسمی ماشین سازی، متن اطلاعیه ماشین سازان به شرح زیر است:

باشگاه استقلال تهران طی درخواستی رسمی خواستار انتقال پیمان بابایی بازیکن ماشین سازی به این تیم شده بود که در این خصوص باشگاه ماشین سازی تبریز مخالفت خود را با این انتقال اعلام میدارد و پیرو مذاکرات ابتدای فصل جاری و توافق نامه فی ما بین باشگاه ماشین سازی و تراکتور انتقال پیمان بابایی تنها به باشگاه تراکتور امکان پذیر خواهد بود و انتقال این ستاره جوان به تیم دیگر تا زمانی که تحت قرارداد این باشگاه می باشد مقدور نخواهد بود.

باشگاه پرسپولیس: واریز پول به حساب ماریو بودیمیر تایید شد

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، همان‌طور که طی روزهای گذشته اعلام شده بود باشگاه پرسپولیس موفق شد بخشی از مطالبات ماریو بودیمیر را پرداخت کند.

این بازیکن برای دریافت مطالبات خود به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا شکایت کرده بود اما به دلیل مشکلات در انتقال پول، ‌واریز این مبلغ از طلب او نیازمند صرف زمان بیشتری بود. ساعتی پیش ایمیلی از سوی وکیل این بازیکن مبنی بر تایید دریافت ۲۵۰ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس ارسال شد.

اورتون 5-4 تاتنهام؛ یک فنجان چای مهمان کارلتو سویا 2-0 بارسلونا؛ پیروزی تر و تمیز تیمی که از فرصت هایش استفاده کرد آتالانتا 3-1 ناپولی؛ الهه با پُر کردن چوب خط گتوزو به فینال کوپا ایتالیا رسید لسترسیتی 1-0 برایتون؛ صعود لحظه آخری با ایهه ناچو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی