الماس 24 میلیون دلاری در پیشانی خواننده رپ آمریکایی


خواننده هیپ هاپ آمریکایی در برنامه زنده ای در فضای مجازی از الماس گران بهایی که در پیشانی خودش فرو کرده، رونمایی کرد.

به گزارش شریان نیوز، خواننده رپ و هیپ هاپ آمریکایی Lil Ozzy Vert، که نام اصلی او Simire Woods است، اعلام کرد که یک الماس صورتی گران قیمت را در پیشانی خود فرو کرده و قیمت این الماس ۲۴ میلیون دلار تخمین زده شده است.

الماس 24 میلیون دلاری در پیشانی خواننده رپ آمریکایی

این خواننده رپ ۲۶ ساله به علاقه زیادی به اشیا گران قیمت مانند ساعت، ماشین و جواهرات مشهور دارد، اما این الماس صورتی گرانترین دارایی او در حال حاضر است و تهیه آن سال‌ها به طول انجامیده است.

لایل یک ویدیو کلیپ را در صفحه رسمی خودش در فضای مجازی با ۱۴ میلیون فالوئر خود به اشتراک گذاشت، ویدئویی که از وجود الماس صورتی حک شده بر پیشانی وی حکایت می‌کرد، یکی از دنبال کننده‌ها از او پرسید: "چرا الماس را در انگشتر قرار ندادی؟ او جواب داد: "شما الماس را در یک حلقه قرار داده و بیش از آنکه بخواهید آن را روی پیشانی من مسخره کنید، انگشتر را گم کرده اید. "

الماس 24 میلیون دلاری در پیشانی خواننده رپ آمریکایی

گفتنی است که این خواننده رپ ماه گذشته قصد خود را برای انجام این کار اعلام کرد، اما فقط تعداد کمی معتقد بودند که او این کار را انجام می‌دهد تا جایی که تصویری از پیشانی خود را که بر روی آن الماس حک شده و خون از آن می‌چکید را منتشر کرد.

الماس 24 میلیون دلاری در پیشانی خواننده رپ آمریکایی

لیزا لوینسون، از شورای الماس طبیعی، منبع و مرجع اصلی تولید و تهیه الماس طبیعی به مصرف کنندگان، گفت: "الماس صورتی بزرگ که توسط خواننده رپ لیل انتخاب شده نادرترین نوع الماس است که تقاضای زیادی دارد. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید