تصادف زنجیره ای در اتوبان نواب پل قزوین حادثه آفرید


تصادف زنجیره ای در اتوبان نواب پل قزوین حادثه آفرید

حوادث رکنا: تصادف زنجیره ای در تهران بین 3 خودرو صبح امروز رخ داد.

تصادف شدید چند وسیله‌ای در اتوبان " نواب پل قزوین " صبح امروز رخ داد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از تصادف وانت پیکان با ۲ دستگاه خودروی سواری پژو در مسیر اتوبان نواب محدوده پل قزوین خبرداد و گفت: این سانحه باعث شد چند لحظه‌ای ترافیکی در این محدوده شکل بگیرد
سرهنگ "مجید رنجبر " رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، اظهارداشت: ساعت ۰۷:۳۰ بامداد امروز با دریافت خبری مبنی بر تصادف چند وسیله‌ای در اتوبان " نواب محدوده پل قزوین " کارشناسان تصادفات منطقه ۱۷ پلیس راهور پایتخت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
به گزارش رکنا، رنجبر ادامه داد: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان با دو دستگاه پژو برخوردکرده و پس از یک دور چرخیدن به دور خود در وسط اتوبان متوقف گردیده است.
وی افزود: خوشبختانه رانندگانی که در پشت این وانت در حال حرکت بودند به موقع عکس العمل نشان داده و از سرعت خود کاسته و فلشر‌های خودروی خود را به موقع روشن نمودند تا دیگر رانندگان نیز از این تصادف با خبر شده اتفاق دیگری نیافتد که این عکس العمل رانندگان در آن لحظه، بسیار به موقع و ماهرانه بوده است.

تصادف خونین 3 خودرو در تهران

وی سرعت زیاد وعدم توجه به جلو را از سوی راننده وانت علت این تصادف اعلام کرد و افزود: حضور به موقع عوامل راهور و کنترل رفت و آمد تردد خودرو‌ها توسط ماموران پلیس راهور پایتخت در این محدوده موجب تسهیل عبور و مرور و باز شدن به موقع معبر و روانی ترافیک گردید.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت به رانندگان تاکید کرد: هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و به تابلو‌ها و علایم راه توجه کافی داشته باشید تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش