اتحاد مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود


اتحاد مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت اتحاد مردم را رمز پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: اگر دچار اختلافات داخلی شویم و از یک‌صدا بودن فاصله بگیرم مغلوب نامحرمان و نااهلان خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی آریا طی سخنانی در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: در دوران پهلوی جوانان به سمت انحرافات می‌رفتند اما در انقلاب جوانان به سمت معنویت سوق پیدا کردند ملاکشان اسلام عزیز شد و از قومیت‌گرایی فاصله گرفتند.

وی افزود: در بعضی از کشورها دشمن با استفاده از حربه قومیت‌گرایی و استفاده از ابزار جاهلی در میان مسلمانان کشتار به راه انداخت اما خوشبختانه در ایران اسلامی نتوانست این اتحاد و برادری را از بین ببرد.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: طبق فرموده رسول خدا مسلمانان باهم برادر هستند و مرزهای جغرافیایی نباید این دلسوزی و برادری را از بین ببرد.

سعیدی آریا خاطرنشان کرد: اگر بین مردم ایران اختلاف بیافتد قدرتشان از بین خواهد رفت و زمانی که امام خمینی(ره) فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد معنای این نهی این است که امکان دارد به دست نااهلان بیافتد.

وی یادآور شد: اگر دچار اختلافات داخلی شویم و از یک‌صدا بودن فاصله بگیرم مغلوب نامحرمان و نااهلان خواهیم شد.

سعیدی آریا تأکید کرد: اختلاف‌افکنی از حربه‌های اصلی شیطان است و جروبحث کردن‌های بی‌نتیجه امروزه که در فضای مجازی و حقیقی بروز پیداکرده از حربه‌های اصلی شیطان برای قطعه‌قطعه کردن جمعیت مسلمانان و تجزیه نمودن قومیت‌ها و دامن زدن به تعصبات قومی و قبیله‌ای است.

وی اظهار داشت: مسئله اتحاد همانند یک نخ تسبیح بین مسلمانان است و انقلاب ما به‌واسطه اتحاد و یکپارچه بودن مردم به پیروزی رسید چراکه هدف مردم ایران اسلام عزیز بود.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: اگر دشمنان بتوانند هدف اصلی را از ملت ایران بگیرند و به قومیت‌گرایی دامن بزنند و اختلاف بیاندازند، انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف خواهد شد.

وی یادآور شد: باید نسبت به خانواده و فرزندان نیز حساسیت داشته باشیم و آن‌ها را بر اساس اصول اسلام و انقلاب تربیت کنیم چراکه اگر خانواده انقلابی و اسلامی و مقید به حرام و حلال شود و در راستای جهت‌گیری‌ها اسلام عزیز باشد راه درست است.

سعیدی آریا در پایان گفت: یاوه‌گویان و خسته شدگان از انقلاب همه‌چیز را به مردم تعمیم می‌دهند و می‌گویند مردم از انقلاب و اسلام خسته شده‌اند درحالی‌که اصل نظام در قلب مردم ایران جای دارد و هر فردی پایش را کج بگذارد منفور مردم خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد