برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی هنری مولود کعبه اروندکنار


برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی هنری مولود کعبه اروندکنار

حجت الاسلام جمری از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در کانون فرهنگی هنری مولود کعبه اروندکنار به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

«حجت الاسلام عبدالرضا جمری» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و‌ دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این ایام برنامه های فرهنگی هنری مختلف بسیاری در این کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مولود کعبه اروندکنار افزود: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب و همچنین میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشنی با حضور سه قاری برجسته بین المللی منطقه تحت عنوان محفل اُنس با قرآن کریم را برگزار کردیم و پس از پایان این آئین نیز هدایایی به رسم یادبود به این قاریان گرامی تقدیم شد.

وی از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی با محوریت ازدواج آسان در کانون فرهنگی هنری مولود کعبه اروندکنار خبر داد و ابراز کرد: این همایش با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای اروند، این کانون و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهر در راستای رفع موانع آسان و مشاوره به افراد متقاضی ازدواج برگزار شد.

حجت الاسلام جمری تصریح کرد: همچنین در این راستا نیز جلسات متعددی با مسئولان مربوطه از جمله کمیته امداد جهت اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه برای افراد کم برخوردار را برگزار کردیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی