تقدیر استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن


تقدیر استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان مرکزی در راهپیمائی نمادین خودرویی  یوم الله 22 بهمن تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: حضور پرشکوه ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، متفاوت تر از هر سال و به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد و هوشیاری، وفاداری، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشید.

براساس اعلام استانداری، سیدعلی آقازاده در ادامه آورده است: مردم شریف و همیشه در صحنه استان مرکزی بار دیگر دوشادوش ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن افتخار آفرینی کردند و عشق و ارادت خود به آرمان‌های بلند امام راحل به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌ نمایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته