وعده ساخت بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس


وعده ساخت بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس

قشم- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: طرح ساخت بزرگترین شهرک آموزشی کشور روز جمعه با حضور وزیر آموزش و پرورش سایر مسوولان کشوری در بندرعباس کلنگ‌زنی می‌شود.

فریدون همتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از مدرسه شبانه‌روزی قشم افزود: برای اجرای این طرح چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: ۲ هزار میلیارد ریال از آن توسط سازمان بازسازی مدارس و ۵۰ درصد دیگر نیز توسط خیران استان هرمزگان تامین ‌می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این طرح که مورد مشابهی در کشور ندارد، نمایشگاهی از طراحی، رنگ و معماری استان هرمزگان خواهد بود.

وی ادامه داد: امکاناتی برای این طرح درنظر گرفته شده تا دانش‌آموز از ابتدایی تا دبیرستان در آن فعالیت کند و در کنار درس سایر ضروریات مهارتی را نیز کسب کند.

در این آیین، مدرسه شبانه روزی شهید سلیمانی قشم با حضور مدیر سازمان نوسازی کشور، استاندار هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، فرماندار قشم و سایر مسوولان محلی به بهره برداری رسید

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی