مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)


مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)

روزنامه‌های جمهوری آذربایجان، مالزی و جنوب شرق آسیا، هند، ترکیه، مصر، ارمنستان و پاکستان به مسائل مربوط به کشورهایشان و منطقه پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین عناوین روزنامه ها و خبرگزاری های سراسر جهان در روز پنجشنبه بیست و سوم بهمن به شرح زیر است:

> مهمترین عناوین روزنامه‌های جمهوری آذربایجان

مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)یئنی مساوات اعلام کرد، بیش از ۴ میلیارد منات برای تأمین نیاز‌های نیرو‌های مسلح و افزایش ظرفیت دفاعی جمهوری آذربایجان هزینه شده است.

مشروح خبر

> مهمترین عناوین روزنامه‌های مالزی و جنوب شرق آسیا

مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)جاکارتا پست به نقل از مقام‌های اندونزی، علت سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ «سری ویجایا» را نقص فنی در سیستم تنظیم خودکار موتور این هواپیما اعلام کرد.

مشروح خبر

> مهمترین عناوین روزنامه‌های هند
مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)روزنامه اردو زبان «صحافت» از تشدید اعتراضات علیه قانون جدید کشاورزی در هند خبر داد.
> مهمترین عناوین روزنامه‌های ترکیه
مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)روزنامه حریت ترکیه به نقل از اردوغان اعلام کرد: شرایط برای تدوین قانون اساسی جدید مهیا است.
> مهمترین عناوین روزنامه‌های مصر
مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)المصری الیوم به نقل از وزارت بهدشت مصر اعلام کرد: واکسن ضد کرونا برای تیم‌های پزشکی در بیمارستان‌های قرنطینه فراهم است.
> مهمترین عناوین روزنامه‌های ارمنستان
مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)آرم تایمز از اوضاع آرام در خط تماس نیرو‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
> مهمترین عناوین روزنامه‌های پاکستان
مروری بر عناوین روزنامه‌های جهان (از ارمنستان تا پاکستان)براساس اعلام روزنامه اوصاف پاکستان، قیمت هر واحد برق شهری در پاکستان ۱.۵۷ روپیه افزایش پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...