جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول


جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول

بسیار از مشکلات واژن را می توان با جراحی زیبایی واژینال برطرف کرد، یکی از مشکلات واژن به ارگاسم نرسیدن است که با انجام جراحی زیبایی پرینورافی و تزریق چربی به لابیا می توان آن را رفع کرد.

جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول
بسیار از مشکلات واژن را می توان با جراحی زیبایی واژن برطرف نمود، یکی از مشکلات واژن به ارگاسم نرسیدن است که با انجام جراحی زیبایی پرینورافی و تزریق چربی با لابیا می توان این مشکل را رفع نمود.

جوانسازی واژن

با استفاده از جراحی پرینورافی و تزریق چربی به لابیا می توان علاوه بر برجسته سازی لابیاها و رفع تیرگی دستگاه تناسلی پرداخت، همچنین می توان چین های لابیاها را برطرف نمود.

جوانسازی ناحیه تناسلی چگونه است ؟

برای جوانسازی ناحیه تناسلی جراحی های متفاوتی نظیر عمل پرینورافی، تزریق چربی به ناحیه تناسلی و لابیاپلاستی و…وجود دارد.

آیا جراحی زیبایی واژینال ایمن است ؟

بله، به دلیل اینکه روش های درمانی جراحی زیبایی واژن غیر تهاجمی و کم تهاجمی است، موثرترین روش های درمانی و ایمن باشند.
جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول

آیا پس از جراحی زیبایی واژینال نیاز به استراحت است ؟

بیماران پس از گذشت مدت زمان کوتاهی می توانند تمامی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند، اما به بیماران عزیز توصیه می شود پس از گذشت مدت زمانی که پزشک تعیین نموده است به انجام مقاربت جنسی بپردازند.

آیا در دوران شیردهی می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد ؟

بله، مادران شیرده می توانند به انجام جراحی زیبایی واژن بپردازند، انجام این جراحی برای مادران شیرده هیچ منعی ندارد.

چند روز پس از بارداری می توان تنگی واژن را انجام داد ؟

پس از گذشت سه ماه، بدون نگرانی و استرسی می توان پس از بارداری تنگ کردن واژن را انجام داد.

آیا برای درد در زمان نزدیکی جنسی درمانی وجود دارد ؟

بله، درد در زمان نزدیکی جنسی ممکن است به دلیل تنگ بودن دهانه رحم و … باشد که با استفاده از جراحی های زیبایی واژن می توان به درمان این مشکل پرداخته شود، دلایل مختلفی جهت درد در زمان مقاربت جنسی وجود دارد که با استفاده از تکنیک های روز دنیا نظیر لیزر می توان به درمان آنها پرداخته شود.
جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول

علت گشاد شدن واژن و راه درمان آن چیست ؟

گشاد شدن واژن به دلایل مختلفی صورت می گیرد نظیر ژنتیک و ارثی، زایمان طبیعی، کاهش وزن زیاد، بالا رفتن سن و عوامل دیگر که جهت درمان این مشکل می توان از روش های نظیر تنگ کردن واژن با نخ، لیفت واژن، لیزر استفاده کرد.

آیا جراحی زیبایی واژن تداخلی با سایر مصرف داروها و یا سایر درمان ها دارد ؟

خیر، پس از جراحی زیبایی واژینال مصرف داروها و یا سایر روش های درمانی مرتبط با دستگاه تناسلی یا غیر مرتبط با دستگاه تناسلی تداخلی با یکدیگر ندارند.

جراحی های زیبایی واژینال با خونریزی و درد همراه است ؟

خیر، روش ها و تکنیک های جراحی زیبایی واژن که جدیدا ارائه شده است، بدون هیچ گونه درد و خونریزی می باشد، زمانی که شخص به انجام جراحی می باشد هیچ گونه درد و خونریزی را احساس نمی کند.
البته در برخی از موارد بیمار به دلیل وارد شدن جسم خارجی به ناحیه تناسلی ممکن است دچار استرس شود که این امر سبب انقباض ماهیچه ها می شود در نتیجه ممکن است کمی احساس ناراحتی کند.

جراحی زیبایی واژن را از چه سنی می توان شروع کرد ؟

برای انجام جراحی های زیبایی محدودیت سنی وجود ندارد، اما با توجه به عرف جامعه و تکنیک های عمل بهتر است این جراحی ها از سن 20 الی 60 سالگی انجام شود.
توجه به این نکته الزامی است که در دوران یائسگی می توان عمل زیبایی واژینال را انجام داد و بسیاری از مشکلات یائسگی را با انجام این جراحی ها برطرف نمود.
جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول

میزان ماندگاری تنگ کردن واژن چه مدت است ؟

عوامل مختلفی نظیر تعداد رابطه جنسی، نحوه برقراری رابطه جنسی و… در ماندگاری و دوام تنگ کردن واژن تاثیرگذار است اما به شکل میانگین دو سال و در برخی از موارد بیشتر از دو سال این عمل ماندگاری دارد و بانوان گرامی می توانند جهت تنگ کردن مجدد واژن پس از دوسال مجددا اقدام نمایند.

هزینه جراحی زیبایی واژینال
جراحی زیبای واژن امروزه با استقبال ویژه ای روبرو شده است زیرا بسیاری از مشکلات زناشویی را حل کرده است، با استفاده از لیزر و یا سایر روش ها می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به اندام تناسلی زیبایی دست یافت.
جراحی زیبایی واژن به منظور جوانسازی واژن و برطرف ساختن مشکلات واژن نظیر گشادی واژن انجام می شود.

اغلب اشخاص هزینه جراحی زیبایی واژن را سوال می کنند
در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که هزینه مشخصی را نمی توان برای جراحی زیبایی واژن بیان کرد به دلیل اینکه روش‌های جراحی زیبایی گوناگون بوده و با توجه به نیاز هر شخص روش جراحی متفاوت است، از سوی دیگر هزینه جراحی زیبایی واژن به دلیل اینکه مانند سایر جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی باشد، به شکل آزاد محاسبه می‌شود.

مزایای جوانسازی واژن با لیزر

جوان سازی واژن با لیزر دارای فوائد خاصی است که عبارتند از:
در مدت زمان کوتاه عمل صورت می گیرد (زمانی تقریبا مابین 10 الی 20 دقیقه) غیرتهاجمی و بدون درد روش ایمن، کم خطر، بدون هیچ گونه عارضه جانبی در هر گروه سنی برای زنان مناسب می باشد روشن کردن دستگاه تناسلی خارجی و لابیا برطرف کردن سوزش واژن برطرف کردن قرمزی واژن تنگ کردن واژن
قبل از انجام جراحی زیبایی واژن همه ی نکات و مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن را از پزشک معالج پرسیده تا پس از انجام جراحی زیبایی واژن با انجام نکات مربوطه هر چه سریع تر بهبودی حاصل گردد.
جراحی زیبایی واژن، چند سوال متداول

آیا انجام این جراحی ها و افزایش آن نگران کننده است؟

عمل جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی تنها یک عمل برای افزایش لذت جنسی و یا زیبایی نیست. این جراحی به افراد کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند و به افزایش روحیه و اعتماد به نفس در افراد کمک شایانی می کند.
در بیشتر مقالاتی مطالعه شده توسط این متخصص زنان سعی بر این بوده است که زنان از صحبت کردن در مورد این جراحی زیبایی خجالت نکشند و بتوانند راحت به دنبال رفع نیاز خود بروند.
با کمک جراحی لابیاپلاستی افراد می توانند چین و چروک های لبه های داخلی و خارجی دستگاه تناسلی خود را از بین برده و احساس بهتری نسبت به دستگاه تناسلی خود داشته باشند. علاوه بر این خیلی اوقات لبه ی داخلی دستگاه تناسلی (لبه مینور) از لبه خارجی بزرگ تر است و ظاهری ناپسند به دستگاه تناسلی می دهد که تمامی این ها به کمک جراحی زیبایی زنان قابل اصلاح است. در خیلی مواقع پس از زایمان و یا پس از بالا رفتن سن و بروز علائم پیری تغییراتی بر روی دستگاه تناسلی زنان به وجود آید که این مورد بسیاری از زنان را آزار می دهد و ممکن است آنها را در رسیدن به ارگاسم به مشکل بیاندازد. در خیلی اوقات این زنان احساس ناراحتی و نارضایتی از رابطه جنسی خود می کنند و همچنین اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و دچار افسردگی و مشکلات روانی خواهند شد.
به جرات می توان گفت که جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی می تواند به این قشر از زنان کمک شایانی بکند. در اینجا می توان اعلام کرد که جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی تنها یک جراحی زیبایی نیست و در خیلی موارد کمک های زیادی به بیماری های روحی افراد خواهد کرد.
اما در عین حال خیلی از افراد مشکلی در ناحیه تناسلی خود ندارند و تنها برای مقاصد زیبایی به دنبال جراحی زیبایی زنان می روند. در این موارد جای نگرانی وجود دارد که شاید فرد در حال تغییر بدن خود به گونه ای است که در فیلم های مستهجن دیده است و یا برداشت غلطی از واژن زنان دارد در این موارد باید پزشک حتما از نظر روحی و روانی بیمار خود را مورد بررسی قرار دهد.
به طور کلی می توان از این مقاله این نتیجه را گرفت دلیل استقبال زنان از جراحی زیبایی واژن به دلیل رفع بسیاری از نیاز های روانی آنهاست. زنان می توانند بعد از جراحی زیبایی واژن به ارگاسم بهتری برسند و لذت بیشتری از رابطه جنسی خود ببرند. علاوه بر این، می توانند احساس بهتری به خود داشته باشند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.
هر جراحی زیبایی اگر در حالت روانی سالم انجام شود می تواند به بهبود روحیه افراد کمک کند. در جراحی زیبایی زنان به دلیل ارتباط مستقیم دستگاه تناسلی با ارگاسم و همچنین ارگاسم در بهبود روحیه زنان، تاثیرات بسیار بیشتر از بقیه جراحی ها است. به همین دلیل احساس رضایت زنان بعد از این جراحی زیبایی زنان خیلی بیشتر از ما بقیه جراحی ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس