تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد


تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد

 استاندار همدان با بیان اینکه تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد، گفت : انجام پروژه‌هایی از جمله سد خرمرود، احداث بیمارستان از جمله مصادیق پیشرفت و توسعه این شهر است.

سیدسعید شاهرخی پنجشنبه ۲۳ بهمن در آیین افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تختوابی تویسرکان، با اشاره به اینکه ویروس کرونا عالم گیر شد و شبکه بهداشت و درمان کشور و برنامه‌ریزی‌های دولت تدبیر و امید باعث سربلندی کشور ایران در جهان شد، اظهارکرد: این امر حاصل تلاش شبکه بهداشت، کادر درمان بوده و همکاری و همیاری مردم را می‌رساند به‌طوریکه استان همدان نیز با توجه به سردی آب و هوا، در این امر موفق عمل کرده و چندشهر این استان آبی است.

شاهرخی در ادامه گفت : این امر که ما در بحث پیشکیری و درمان موفق هستیم و در بحث کرونا از کشورهای دیگر پیشرفت بهتری داشته‌ایم نتیجه هشت سال تلاش شبکه بهداشت و درمان در هشت سال دولت تدبیر و امید بوده است و این امر در راستای فرمان رهبری مبنی بر این امر که مردم جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، بوده است .

وی با تأکید براینکه تویسرکان در مسیر توسعه است، یادآور شد: با انجام پروژه‌های مختلفی از جمله سد خرمرود، احداث و بهینه سازی جاده‌های جوکار به تویسرکان و محور تویسرکان به کنگاور، شرکتهای صنعتی و تولیدی و افتتاح بیمارستان از جمله مصادیق پیشرفت و توسعه این شهر است .

نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز در ادامه گفت : تنها خدماتی که اکنون در تویسرکان نداریم ام آر آی است که با دستور وزیر این دستگاه به شهرستان داده خواهدشد.

مفتح با اشاره به اینکه دستگاه ام آر آی با توجه به سرانه جمعیتی در شهرستان تویسرکان وجود نداشت، اظهارکرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و نامه‌ای به وزیر بهداشت داده شد، وی نیز دستور استقرار این دستگاه را هم به تویسرکان داده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون این شهرستان دو بیمارستان فعال دارد، افزود: بیمارستان ولیعصر هم به کار خود ادامه خواهد داد و تویسرکان دو بیمارستان فعال دارد.

آغاز عملیات اجرایی فاز سه گلخانه‌های تویسرکان

در ادامه این مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سه گلخانه‌های تویسرکان نیز با حضور استاندار و مسئولین انجام شد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این مراسم گفت: ۵۶۰ هکتار گلخانه در حال احداث در سطح استان داریم که این آمار به غیر از گلخانه‌های شخصی در حال فعالیت است.

رضوانی جلال تصریح کرد : امیدواریم تا پایان سال جهش تولید بتوانیم مابقی فضای گلخانه‌های در حال احداث را نیز تحویل کشاورزان و بهره‌برداران دهیم .

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان گفت: فاز سه در مساحت ۲۶ هکتار کلنگ‌زنی می‌شود و تولید سالانه این فاز ۷۰۰۰ تن محصول در سال و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۱۱۰۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم را در پی خواهد داشت .

مسعود اکبری اظهارکرد: فاز یک گلخانه‌های تویسرکان 2.2 هکتار ، فاز دو حدود 8.5 هکتار است که با افتتاح این فاز مجموع گلخانه‌های تویسرکان به ۴۵ هکتار خواهد رسید .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت