بیش از 6 هزار کردستانی از فیلم‌های جشنواره فجر دیدن کردند


بیش از 6 هزار کردستانی از فیلم‌های جشنواره فجر دیدن کردند

سنندج-ایرنا- معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: بیش از 6 هزار نفر از 16 فیلم سی و نهمین جشنواره بین المللی فجر که در دو سینما بهمن سنندج و آزادی بیجار اکران شد، دیدن کردند.

سامان احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در استان اکران شد، اظهار داشت: فیلم‌ها هر روز در ۲ سانس ساعات ۱۵ و ۱۸ عصر اکران شد.

وی با اشاره به اینکه تنها فیلم زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری ۲ بار اکران شد، افزود : بیشترین استقبال مردم استان از این فیلم انجام شد به همین دلیل به آن سانس فوق العاده تعلق گرفت.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه در این چند روز بیش از ۶ هزار نفر از این ۱۶ فیلم دیدن کردند، گفت: به دلیل شرایط کرونایی از ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینماهای ذکر شده برای پذیرش مردم استفاده شد.

احمدی با بیان اینکه این فیلم ها در ۳۲ سانس اکران شدند، یادآورشد: استقبال مطلوب مردم نشان داد همچنان پای ثابت حمایت از عرصه سینماها و هنرمندان این حوزه هستند.
فیلم «زالاو» به کارگردانی ارسلان امیری فیلم ساز کردستانی و با بازی چند تن از بازیگران کردستانی در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش های کارگردانی، فیلمنامه و بازیگر مکمل مرد برگزیده شد.

۱۷ فیلم با استقبال ۱۴ هزار نفر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سال گذشته در استان اکران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی